  • 61. Data: 2011-03-07 23:56:34
    Temat: Re: Butla gazowa w bloku mieszkalnym
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-07 23:41, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > obawiam sie że samo oddzielne wejscie nie wystarczy.
    >
    > przepisy mówia nie o lokalach tylko o budynku...

    Jeśli ma oddzielne wejście z zewnątrz to prawie każdy strażak
    mu uzna wydzielenie ppoż. Za dodatkowe pieniądze napisze mu
    odpowiednią instrukcję pożarową i gość z jest nie do ruszenia.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2011-03-08 05:55:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > mu uzna wydzielenie ppoż. Za dodatkowe pieniądze napisze mu
    > odpowiednią instrukcję pożarową i gość z jest nie do ruszenia.

    hm...

    jesteś pewien że to wystarczy? skoro przepisy mówią o budynkach a nie
    lokalach... chyba jednak bronisz an silę straconej sprawy.

  • 63. Data: 2011-03-08 07:36:56
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl>

    > Nie chce mieć mieszkania bez kaloryfera nie wprowadzam się
    > do starej kamienicy z piecami, nie chce mieć kuchni bez
    > kuchenki gazowej nie wprowadzam się do bloku gdzie deweloper
    > zaoszczędził na indywidualnych instalacjach gazowych.
    > Dla mnie jest to mocno głupie w sytuacji kiedy w bloku i tak
    > jest odpowiednie przyłącze gazowe do własnej kotłowni.

    O czym Ty gadasz ?! Gość chce by było jak wtedy, gdy się wprowadzał, że nie
    używa się kuchenek gazowych.

  • 64. Data: 2011-03-08 10:18:50
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2011 20:26, Alek pisze:
    > Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał

    > To że czegoś nie widziałeś nie znaczy że to nie istnieje.

    Przykład: naleśnikarnia, która kiedyś działała w przejściu podziemnym w
    okolicy warszawskiego Dworca Centralnego.

  • 65. Data: 2011-03-08 11:31:14
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-08 06:55, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > hm...
    >
    > jesteś pewien że to wystarczy? skoro przepisy mówią o budynkach a nie
    > lokalach... chyba jednak bronisz an silę straconej sprawy.

    Przepisy na które sie powołujcie są obowiązujące bo pod ich kontem
    dokonuje się odbioru technicznego budynku, tyle że w czasie odbioru
    nie było lokatorów ani tej knajpy na parterze.
    A potem jest ileś możliwości ich obejścia i życie pokazuje że się
    je faktycznie obchodzi.
    Skoro można legalnie do budynku piętro dobudować to dlaczego uważasz
    że legalnie nie da się knajpy z butlą gazową otworzyć ?

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2011-03-08 12:47:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > Skoro można legalnie do budynku piętro dobudować to dlaczego uważasz
    > że legalnie nie da się knajpy z butlą gazową otworzyć ?

    mam wrażenie że trolujesz...

    nie wiem jak masz zamiar obejść przepis który mówi że w budynku nie może być
    dwóch rodzajów instalacji gazowej?

    Nie ma przepisu który zabraniałby nadbudowy czy rozbudowy budynków, po
    uzyskaniu WZ czy zgodnie z PZ, na podstawie projektu i pozwolenia na budowę.

  • 67. Data: 2011-03-08 15:51:01
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-08 13:47, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > mam wrażenie że trolujesz...
    >
    > nie wiem jak masz zamiar obejść przepis który mówi że w budynku nie może
    > być dwóch rodzajów instalacji gazowej?

    W tym wątku pisałem jak, zamiast trolować czytaj ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2011-03-08 16:44:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > W tym wątku pisałem jak, zamiast trolować czytaj ze zrozumieniem.

    pisałes o wyłączeniu lokali... a tu trzeba by wyłączyć nowy budynek

  • 69. Data: 2011-03-08 17:26:22
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-08 17:44, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > pisałes o wyłączeniu lokali... a tu trzeba by wyłączyć nowy budynek

    Dokładnie o to chodzi, traktuje się pewien metraż jako odrębny budynek
    z punktu widzenia ppoż i po sprawie. :-)

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2011-03-11 09:09:11
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Marcin K." <k...@g...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    Czy w bloku wysokim mozna w lokalu korzystac z butli gazowej?
    Budynek ma 11 pięter a po ścianie budynku biegnie instalacja gazu
    ziemnego do kotłowni na dachu.
    (...) na parterze w
    lokalu użytkowym ulokował się bar, w którym gotują na kuchni gazowej
    z butli 11kg. Zarządca budynku nie chce się zająć sprawą,twierdząc że
    go nie obchodzi co kto robi w lokalu użytkowym jeśli dostał pozwolenie
    na swoją działalność.

    Nie wolno używać butli gazowych w BUDYNKU WYPOSAŻONYM W INSTALACJĘ GAZU Z
    SIECI GAZOWNICZEJ.
    Powiadomić policję i PINB o zagrożeniu bezpieczeństwa.
    Jeżeli powiadomiłeś zarządcę na piśmie - powiadomić w/w instytucje o
    zaniechaniu przez zarządcę swoich obowiązków.
    --
    Jackare