  • 21. Data: 2009-12-07 15:38:03
    Temat: Re: Butelki zwrotne
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "Tomasz Chmielewski" <m...@n...wpkg.org> napisa? w
    > wiadomo?ci news:hfj6k9$92r$1@online.de...

    > No trudno, zeby uczyla, skoro krzyknac nawet na bachora nauczycielowi nei
    > wolno.

    Jakas ustawa zakazuje tego?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 22. Data: 2009-12-07 15:40:05
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    SDD wrote:
    > U?ytkownik "Tomasz Chmielewski" <m...@n...wpkg.org> napisa? w
    > wiadomo?ci news:hfj6k9$92r$1@online.de...

    > No i wazne, ze dobrze przygotowuje mlodego czlowieka do szczesliwych i
    > trwalych zwiazkow homoseksualnych.

    Ta. Zapomniales dodac o masonach, cyklistach, i takich tam.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 23. Data: 2009-12-07 15:55:28
    Od: <s...@a...pl>

    > W całej
    > Europie większość napojów jest w butelkach zwrotnych, które można oddać w
    > każdym supermarkecie w specjalnych automatach. A w Polsce? Miliony butelek
    > wody mineralnej sprzedaje się tylko w plastikach, to samo dotyczy soków i
    > innych napojów gazowanych. Nawet piwo w zdecydowanej większości jest w
    > butelkach bezzwrotnych (na szczęście chociaż szklanych).

    Skąd masz dane, że w całej Europie? Nigdy o takowych nie czytałem, a odczucia
    mam zupełnie inne. Choć fakt, opieram je tylko na tym, z czym spotykałem się na
    Litwie, we Włoszech i Czechach.

  • 24. Data: 2009-12-07 16:01:33
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    > Skąd masz dane, że w całej Europie? Nigdy o takowych nie czytałem, a
    > odczucia mam zupełnie inne. Choć fakt, opieram je tylko na tym, z czym
    > spotykałem się na Litwie, we Włoszech i Czechach.

    Faktycznie, może źle to napisałem.
    Swoje wrażenia oparłem o Norwegię, Szwecję, Finlandię, Estonię, Niemcy,
    Belgię i Danię...

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś

  • 25. Data: 2009-12-07 16:22:04
    Od: spp <s...@o...pl>

    Pan Łoś pisze:

    > Swoje wrażenia oparłem o Norwegię, Szwecję, Finlandię, Estonię, Niemcy,
    > Belgię i Danię...

    Otóż to - mówimy o _cywilizowanej_ Europie. ;)

    --
    spp

  • 26. Data: 2009-12-07 17:35:05
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

    > Mam wrażenie że eko komuniści chcą powrotu tamtego pięknego
    > dla nich okresu. Jak na razie skasowali mi darmowe worki na śmiecie i
    > zmuszają
    > do chodzenia z barchanowymi siatami jak ponad dwadzieścia lat temu.
    > Teraz widzę kolej na butelki a co będzie następne ?

    Nie wiem, sam zadaj sobie to pytanie.

    We mnie problem zrodził się od zupełnie przeciwnej strony. SMOG. Tak,
    zanieczyszczenie powietrza z niskiej emisji. Niewielki wpływ mają na to
    samochody, czy fabryki. Największe zanieczyszczenie i niestety najbardziej
    toksyczne (brak katalizatorów, filtrów) to niska emisja z pieców domowych.
    Niestety większość ludzi pakuje co pieca co się da, w tym plastiki. Niepełne
    spalanie powoduje emicję toksycznych pyłów, które np. w Krakowie przy
    bezwietrznej pogodzie siedzą nad miastami godzinami. Problem jest także na
    wsiach, zwłaszcza w kotlinach górskich.

    Dlatego uważam, że skoro edukacja nie przynosi efektów, skoro karanie jest
    prawie niemożliwe (ileż musiałoby być strażników, żeby kontrolować dym z
    komina), to należy ograniczyć znacząco ilość odpadów, które mogą być w ten
    sposób spalone.

    Czy naprawdę uważacie, że mój tok myślenia jest niesłuszny? Czy naprawdę
    lubicie wdychać śmierdzące pyły. Czy naprawdę nie brakuje Wam słońca i
    niebieskiego nieba w tzw. "słoneczny dzień"? Odpowiedzmy sobie na te
    pytania, zanim zaczniecie obrzucać błotem mój post...

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś

  • 27. Data: 2009-12-07 17:49:47
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-07 18:35, Użytkownik Pan Łoś napisał:

> [...]
    > niebieskiego nieba w tzw. "słoneczny dzień"? Odpowiedzmy sobie na te
    > pytania, zanim zaczniecie obrzucać błotem mój post...

    Tak. Uważam twój tok myślenia za błędny.
    Nie brakuje mi mi słońca i nieba w tzw. "słoneczny dzień".
    I nie obrzucam błotem post tylko twoje ekoterrorystyczne
    poglądy.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2009-12-07 18:20:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Pan Łoś pisze:

    > Swoje wrażenia oparłem o Norwegię, Szwecję, Finlandię, Estonię, Niemcy,
    > Belgię i Danię...

    Wychodzi że sami prawdziwi Aryjczycy. Tylko skąd ta Belgia?

    --
    @2009 Johnson

  • 29. Data: 2009-12-07 18:55:54
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Błagam... markety w dupie mają ekologię. Chodzi wyłącznie o ekonomie

  • 30. Data: 2009-12-07 19:00:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-12-07 17:34, SDD pisze:

    > No i wazne, ze dobrze przygotowuje mlodego czlowieka do szczesliwych i
    > trwalych zwiazkow homoseksualnych.

    I że może wieszać krzyże na każdej wolnej przestrzeni :/