  • 11. Data: 2005-02-16 10:49:39
    Temat: Re: Bron bez pozwolenia
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > gdyby byly to w gazetkach tele tydzien nie bylo by reklam to raz, a dwa
    > w sklepach z akcesoriami do samoobrony nie bylo by takich dostepnych bez
    > zezwolenia.

    A co to ma do rzeczy? Są przepisy regulujące posiadanie i użytkowanie
    'wiatrówek', a mimo to są reklamy i wiatrówki są dostępne bez zezwolenia.

    P.

  • 12. Data: 2005-02-16 11:28:40
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Bogdan &Bogdan napisał(a):
    > zabierasz glos w dyskusji na temat piernikow
    > mowiac o wiatraku.

    Pytasz o konieczność posiadania zezwolenia na broń mówiąc, że
    zamierzasz kupić pączka.

    --
    > Sygnaturka zastępcza:
    > - Od tego jest ścierka, żeby była brudna.
    > - Podstawowe zasady higieny...
    > - Podstawowe zasady higieny są takie, że jak się wchodzi, to
    się puka. A pan wchodzi bez pukania, z brudną ścierką.

  • 13. Data: 2005-02-16 12:04:02
    Od: "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl>

    czepiasz sie jak rzep psiego ogona
    zerujesz i pastwisz sie na mojej pomylce.
    powiedz, w jakim celu?

    --
    Proszę mi wybaczyć. Przechadzałem się po parapecie, by się rozejrzeć.
    gubernator William J. le Petomane

  • 14. Data: 2005-02-16 12:08:32
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Bogdan &Bogdan napisał(a):

    > powiedz, w jakim celu?

    Ja ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 15. Data: 2005-02-16 17:36:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawiam sie nad kupnem pistoleta straszaka hukowego.
    > Jake sa prawne zasady posiadania i uzyktowania takiego?
    > Czy moge uzyc takiej "broni" w momencie gdy ktos
    > zagrozi mojemu bezpieczenstwu?

    Używasz tego na zasadzie obrony koniecznej. ponieważ strach spowodowany
    hukiem raczej jest mniej dolegliwy, niż, to raczej spokojnie możesz w ten
    sposób tego używać.

  • 16. Data: 2005-02-18 12:18:59
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Z drugiej strony jesli jakis obywatel dybiacy na cudza wlasnosc zobaczy
    przedmiot przypominajacy bron a posiada prawdziwa bron moze wyjac i
    odstrzelic hukajacego pacjenta.
    Bronia sie nie straszy ... jesli wyjmiesz uzywasz ... reszta to nie obrona
    tylko podniesienie wlasnej oceny.

    Pozdrawiam Maver

  • 17. Data: 2005-02-19 11:10:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co to ma do rzeczy? Są przepisy regulujące posiadanie i użytkowanie
    > 'wiatrówek', a mimo to są reklamy i wiatrówki są dostępne bez zezwolenia.

    jezeli te w psrzeazy bylby by nielegalne to chyba odpowiednie sluzby zakzaly
    by sprzedazy tego
    bez zezwolenia czyz nie?

    P.

  • 18. Data: 2005-02-20 17:01:56
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Bogdan &Bogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Zastanawiam sie nad kupnem pistoleta straszaka hukowego.
    > Jake sa prawne zasady posiadania i uzyktowania takiego?

    Prawne zasady? Jesli wejdziesz z takim do banku i wymusisz na kasjerkach
    określone zachowanie to będziesz odpowiadał jak za napad z bronią w reku.
    Jesli będziesz szedł z tym hukowcem w miejscu publicznym np. w kaburze przy
    pasku, to mogą się Tobą zainteresować służby porządkowe np. policja...
    wylegitymować z zachowaniem wszelkich procedur, ponieważ przystępując do
    czynności legitymowania policjant nie wie, czy to zabawka czy nie, nie wie
    czy nagle sięgniesz po ową broń czy nie, więc zapewne przystępując do
    czynnosci legitymowania funkcjonariusz będzie asekurowany przez kolegę,
    który będzie celował w Ciebie.

    > Czy moge uzyc takiej "broni" w momencie gdy ktos
    > zagrozi mojemu bezpieczenstwu?

    Mozesz uzyć takiej "broni" w obronie własnej, pod warunkiem, ze wierzysz, że
    uda ci się skutecznie odeprzeć zagrożenie.
    Osobiście nie polecam takiej broni do obrony przed ludźmi, aczkolwiek znam
    przypadek, kiedy człowiek zaatakowany przez psa oddał strzał prosto w ucho
    psa i pies zgłupiał, był oszołomiony.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBĘDNE]@interia.pl
    http://zycz.3mam.net

  • 19. Data: 2005-02-20 17:10:38
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ja ?

    Tak ty ... pączku ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 20. Data: 2005-02-21 09:43:34
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    A nie lepiej zamiast hukowca kupic wiatrowki ?? Do 17 kJ to nie bron i nawet
    gwintowana bez zezwolenia mozesz posiadac a gdy przychodzi do bronienia sie
    to walisz pacjentowi w kolano i w nogi. Pozniej wiadomo ...

    Pozdrawiam Maver