  • 1. Data: 2005-02-16 06:02:36
    Temat: jakie prawa ma 13-latka?
    Od: "MW" <m...@p...onet.pl>

    Witam! Czy 13-letnie dziecko moze odmówic spotakan ze swoim ojcem, któremu
    zostały one przyzne podczas sprawy rozwodowej? Czy sa jakies konsekwencje
    prawne takiej sytuacji?

  • 2. Data: 2005-02-16 07:31:37
    Temat: Re: jakie prawa ma 13-latka?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam! Czy 13-letnie dziecko moze odmówic spotakan ze swoim ojcem, któremu
    > zostały one przyzne podczas sprawy rozwodowej? Czy sa jakies konsekwencje
    > prawne takiej sytuacji?

    nie wiem z "ktorej strony" zadajesz pytanie, ale ja bym zastanowil sie nad
    czym innym, czy jesli dziecko z wlasnej nie przymuszonej woli odmawia
    spotkania z rodzicem, to jest sens w jakikolwiek sposob je do tego zmuszac,
    jak dla mnie przyniesie to dokladnie odwrotny skutek

  • 3. Data: 2005-02-16 10:49:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "MW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem z "ktorej strony" zadajesz pytanie, ale ja bym zastanowil sie nad

    nie trudno sie domyslec, matka pradopodbnie kastruje corce mozg.

    P.

  • 4. Data: 2005-02-16 11:11:51
    Temat: Odp: jakie prawa ma 13-latka?
    Od: "MW" <m...@p...onet.pl>

    > nie trudno sie domyslec, matka pradopodbnie kastruje corce mozg.

    Skad mozesz wiedziec jaka jest sytuacja. Zadałam pytanie i oczekiwalam
    raczej rzeczowej odpowiedzi a nie beznadziejnych komentarzy.

  • 5. Data: 2005-02-16 11:18:22
    Od: "MW" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    zmuszac,
    > jak dla mnie przyniesie to dokladnie odwrotny skutek

    Matka nie ma nic przeciwko co do spotkan dziecka z ojcem. Ale z drugiej
    strony nie moze wiecznie zmuszac corki do tych wizyt i tu powstaje pytanie
    czy sa jakies konsekwencje prawne tej sytuacji. Czy ojciec moze podac matke
    do sadu za utrudnianie kontaktów?

  • 6. Data: 2005-02-16 11:30:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Skad mozesz wiedziec jaka jest sytuacja. Zadałam pytanie i oczekiwalam
    > raczej rzeczowej odpowiedzi a nie beznadziejnych komentarzy.

    nie trudno sie domyslec,

    P.

  • 7. Data: 2005-02-16 11:52:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > strony nie moze wiecznie zmuszac corki do tych wizyt i tu powstaje pytanie
    > czy sa jakies konsekwencje prawne tej sytuacji. Czy ojciec moze podac

    jak bedzie zlosliwy wszystko moze zrobic, jednak wine nalezy udowodnic, a z
    tym moze byc problem jak czytam

    moze nalezalo by zrobic spotkanie trojstronne matka, ojciec i corka, tak aby
    sprawe wyjasnic, jesli facet jest normalny to zrozumie, jesli nie, to albo
    dziecko na tym straci, albo sprawa znowu skonczy sie w sadzie

  • 8. Data: 2005-02-16 11:56:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MW" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie trudno sie domyslec,

    tak na przyszlosc lepiej odrazu opisac sytuacje by uniknac takich
    odpowiedzi..
    P.

  • 9. Data: 2005-02-16 14:35:43
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 16 Feb 2005 12:18:22 +0100,
    MW <m...@p...onet.pl> screamed:
> [...]
    > czy sa jakies konsekwencje prawne tej sytuacji. Czy ojciec moze podac matke

    Zdefiniuj 'zmuszac'. Czy to Twoja corka Ci mowila, ze nie chce sie z nim
    spotykac, czy to Ty z 'troski' nie chcesz zeby sie przemeczala?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 15:34:48 user up 10524 days, 3:29, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Backup not found! A)bort, R)etry, P)anic?

  • 10. Data: 2005-02-16 17:39:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    > strony nie moze wiecznie zmuszac corki do tych wizyt i tu powstaje pytanie
    > czy sa jakies konsekwencje prawne tej sytuacji. Czy ojciec moze podac

    Skoro matka nie utrudnia, to i ukarać jej nie mogą. Córki ukarać za niechęć
    też nie mogą. Kłopot się zacznie, jak się okaże, że to mamusia jednak
    namawia do odmowy tych spotkań. ale takie rzeczy trzeba udowodnić. Dokąd nie
    zostaną udowodnione, to matka może spać spokojnie.