  • 1. Data: 2005-02-16 07:11:46
    Temat: Odsniezanie platnych parkingow MZUiM
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    Witam
    Szlag mnie trafia ze parkingi w centrum Katowic nalezace do Miejskiego
    Zarzadu Ulic i Mostow nie sa odsnbiezane - od ponad tygodnia!
    Oczywiscie oplate uiscic nalezy.
    Prosze o informacje gdzie powinienem zlozyc doniesienie o popelnieniu
    wykroczenia i na jakiej podstawie prawnej (nr artykulu)?
    Czy to ma byc Straz Miejska czy inny organ.

    Szlag mnie trafia dlatego ze jak sie ma prywatny dom i sie nie odsniezy
    przed nim to sie dostanie za to kare, jak sie ma samochod i zle
    zaparkuje albo nie uisci oplaty dostanie sie kare - OK
    Ale jakos niewidze zeby MZUiM byl karany za to ze nie odsnieza!

    pozdrawiam

    --
    _ ) _ \
    _ \ __/ *Black Peter*

  • 2. Data: 2005-02-16 07:36:20
    Temat: Re: Odsniezanie platnych parkingow MZUiM
    Od: Black Peter <b...@w...pf.pl>

    Black Peter napisał(a):
> [...]
    > zaparkuje albo nie uisci oplaty dostanie sie kare - OK
    > Ale jakos niewidze zeby MZUiM byl karany za to ze nie odsnieza!

    Jeszcze jedno mam do MZUiM
    Codzien rano widze *kretyna* w samochodzie marki Żuk jak jezdzi po
    chodnikach ciagnac za soba taki "profesjonaly" plug... czyli trzy deski
    w trojkat i obciazone. Rewelacja! Nie dosc ze niszczy w ten sposob
    chodniki, to jeszcze jak jest zielone przecina jadac po przejsciu dla
    pieszych droge. Zostawia oczywiscie za soba bryly sniegu.
    Rozumiem ze sa ciezkie warunki sniegowe ale trzeba miec niepokolei w
    glowie zeby w ten sposob odsniezac.
    To tez chce zglosic.

    --
    _ ) _ \