  • 41. Data: 2006-09-18 23:39:51
    Temat: Re: Bramki na linii kas w hipermarkecie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:op.tf3fvdxpa2iefb@sempron...

    > Jesli to bedzie obcokrajowiec mowiacy jakims wymierajacym jezykiem
    > (przyjechal na stypendium z wioski polozonej w centrum puszczy amazonskiej a
    > zakupy trzeba bylo upolowac w markecie akurat); trafi pierwszy raz w zyciu do
    > marketu i bedzie chcial poznac jego regulamin to beda musieli mu sprowadzic
    > tlumacza na swoj koszt?

    Nie. I włąśnie dla tego stosuje sie te piktogramy. Nie bez powodu starożytni
    stosowali pismo obrazkowe.

    > Kazdy moglby sie wykrecic, ze ten znak go nie dotyczy. I co wtedy? ... w
    > sumie to nic :P Ciekawe czy w regulaminie marketu jest opis tego znaku :)

    Dajcie Wy wrzeszcie spokój z tym regulaminem marketu. To wszystko się opeira na
    instytucji pożądku publicznego, a nie dziwnych regulaminach. W oparciu o
    regulamin - nawet gdyby uznać go za wiażący, co już jest wysoce problematyczne -
    to właściciel marketu może co najwyżej pozwać klienta o zaniechanie naruszanie.
    Byłby to chyba najbardziej kuriozalny pozew na świecie.

  • 42. Data: 2006-09-19 00:32:32
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    mr.all wrote:

    > Nauka z tego taka:
    > Rodzicu, pilnuj swego dzieciaka.
    > --
    kup sobie psa, bo na rodzica sie nie nadajesz.

  • 43. Data: 2006-09-19 10:18:41
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    mr.all napisał(a):

    > Podaj definicje 'teren publiczny'.

    Może był to skrót myślowy, zapewne bardziej odpowiednie to: miejsce
    publiczne.

    > Wchodzac do muzeum zakladasz kapcie - zgodne z prawem, czy nie?
    > U siebie w domu plujesz na podloge, rzucasz przezuta gume na podloge? A w
    > markecie mozna, czy nie mozna?

    Nie do każdego muzeum trzeba wchodzić z kapciami, poza tym zakładanie
    kapci w muzeum ma na celu ochronę posadzki - zazwyczaj wiekowej/cennej.

    U siebie w domu mogę, w miejscu publicznym podpada to zapewne pod
    zaśmiecanie.

    pozdr

    Radek

  • 44. Data: 2006-09-19 12:34:04
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" <witek7205@
    > kup sobie psa, bo na rodzica sie nie nadajesz.

    Bycie rodzicem to takze odpowiedzialnosc - pewnie tego nie pojmujesz.

  • 45. Data: 2006-09-19 12:39:40
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radoslaw

    > Może był to skrót myślowy, zapewne bardziej odpowiednie to: miejsce
    > publiczne.

    Tez poprosze o definicje.

    > Nie do każdego muzeum trzeba wchodzić z kapciami, poza tym zakładanie
    > kapci w muzeum ma na celu ochronę posadzki - zazwyczaj wiekowej/cennej.

    Ano wlasnie. Cos, co nie jest ujete w prawie, ale jest na zasadzie
    obowiazku, stworzonego z jakichs powodow.
    Postawienie jednokierunkowych bramek tez ma jakis powod.

    > U siebie w domu mogę, w miejscu publicznym podpada to zapewne pod
    > zaśmiecanie.

    Czemu wiec w domu tego nie robisz...(tylko zgaduje)?
    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl

  • 46. Data: 2006-09-20 02:56:11
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    > Idź już sobie stąd, lamerze.

    cos jeszcze masz do powiedzenia szpecu ;>

    --
    Pozdro
    Harry