  • 51. Data: 2011-04-18 10:10:54
    Temat: Re: Brak odpowiedzialnosci kupujacego.. odbior przesylki Allegro sklepy
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 12:08:33 +0200, zdumiony napisał(a):

    > Ale internet musi mieć.

    Że co proszę?
    Normalnie....ubawiasz mnie co raz bardziej :)))

    > Więc nie jest problemem założyć konto w
    > bezpłatnym banku internetowym, a co za wygoda.

    Ty masz rozdwojenie jaźni czy jak?
    Twój nick jest doskonale dobrany - zaręczam ci :))

  • 52. Data: 2011-04-18 10:17:11
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > I właśnie się pytam czy jest taka możliwość.

    Tylko przypadkiem.

    > To też nie ma być jedyny dowód, zakładam, że w hipotetycznej sprawie o
    > morderstwo, MacAdres miał tylko wskazać osobę do dalszej "obróbki".

    Nie - tu może byc jedynie w charakterze dowodu, - jak już jest osoba, to
    można sprawdzić, czy nie ma sprzętu z takim macadresem (pod warunkiem,
    że nie używała feikowego, co w wielu stosach tcp jest do zrobienia)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 53. Data: 2011-04-18 10:29:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-18 12:17, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Nie - tu może byc jedynie w charakterze dowodu, - jak już jest osoba, to
    > można sprawdzić, czy nie ma sprzętu z takim macadresem (pod warunkiem,
    > że nie używała feikowego, co w wielu stosach tcp jest do zrobienia)

    Rozumiem zatem, że jeśli już będę przeprowadzać akcję obalania rządu :)
    to dla 100% bezpieczeństwa, oprócz anonimowego internetu, powinienem się
    zaopatrzyć w nowy jednorazowy netbook :)

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2011-04-18 10:29:23
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

    Liwiusz pisze:

> [...]

    można sprawdzić, czy nie ma sprzętu z takim macadresem (pod warunkiem,
    że nie używała feikowego, co w wielu stosach tcp jest do zrobienia)

    Panowie, ale dyskusja idzie nie w ta strone
    jak obecnie wyluskac kase za nieodebrane przesylki

    jesli ktos wie to prosze bardzo o chociazby pkt zaczepienia, artykul itp

  • 55. Data: 2011-04-18 10:30:05
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

  • 56. Data: 2011-04-18 10:32:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Rozumiem zatem, że jeśli już będę przeprowadzać akcję obalania rządu :)
    > to dla 100% bezpieczeństwa, oprócz anonimowego internetu, powinienem się
    > zaopatrzyć w nowy jednorazowy netbook :)

    W zasadzie może wystarczyć system z możliwością użycia stosu tcp
    umożliwiającego zmianę macadresu, ew karte sieciową, która tez na to
    pozwala...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 57. Data: 2011-04-18 10:36:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    > Czyli nawet jeśli by chodziło o sprawę o morderstwo, to jest to
    > beznadziejnie trudne?
    >
    > Na przykład sprawdzić, że ten MacAdress loguje się też z sieci UPC
    > należącej do Kowalskiego?

    a ponieważ przestępcy zwykle popełniają błędy to...

    okaże sie ze kupił w MCDonaldzie frytki i zapłacił kartą, albo podczas
    kupowania rozmawiał przez komórkę, albo/i nagrał sie na monitoringu
    wewnętrznym w Mc Donaldzie...

    nie miał zablokowanych ciasteczek i uda się połączyć jego komputer z innym
    logowanie do systemu tej firmy zrobionym przez Internet, Z nudów wlazł sobie
    na jakieś forum i coś napisał. I coś najabradziej prawdopodobnego, jego
    GaduGadu sie automatycznie zaloguje do serwisu i policja po sprawdzeniu
    logów powiąże jego jednorazowe anonimowe logowanie z innymi logowaniam.

    Bo wyłudzenie kliku tysięcy złotych to już nie jest pikuś tylko dość poważne
    śledztwo.

    A potem smutni panowie zapukają do drzwi i sprawdza laptopa i sprawa sie
    rypnie.

  • 58. Data: 2011-04-18 12:02:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 12:36 AM, zdumiony wrote:

    > A co to za przepisy? Ustawodawca wchodzi między kupującego i
    > sprzedającego pozwalając tylko na jeden rodzaj sprzedaży a nie na inny.
    > Zresztą powinno być zmienione bo nie pasuje do nowoczesnych serwisów
    > internetowych typu Allegro i internetowych banków.
    > Ta ustawa jest z 23 kwietnia 1964 gdzie nikomu nie śniło się o
    > płatnościach Allegro.

    Ale masz argument. bo ustawa z 64 roku.
    Prawo wekslowe jest sprzed wojny.
    Slyszales o nowelizacji ustaw?

  • 59. Data: 2011-04-18 12:04:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/18/2011 4:17 AM, Kamil wrote:
    > No to dla lepszej zabawy - kupuje kartę sieciową USB za 20-50zł.

    wiesz, ci co dzwonili z prepaidow ze zaraz cos wyleci w powietrze tez
    sie dzwili.

  • 60. Data: 2011-04-18 12:23:30
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Apr 2011 07:04:41 -0500, witek napisał(a):

    > wiesz, ci co dzwonili z prepaidow ze zaraz cos wyleci w powietrze tez
    > sie dzwili.

    A to inna para kaloszy.
    Bo jeden debil z drugim używali do tego ....swojej słuchawki, pewnie
    jeszcze kupionej w promocji abonamentowej :)

    OP GSMu przecież rejestruje każdego logowanie do BTSa karty SIM, ale
    równiez w jakiej słuchawce ta karta SIM się znajduje :)
    Jak weżmiesz swoja kartę SIM i wsadzisz do słuchawki od znajomego - to w
    logach zostaje ino gdzie ta karta SIM były wykorzystywana :)

    Proste jak konstrukcja cepa :)

    Czyli, chcąc robić takie debilne telefony, oprócz pre-paida kup sobie
    jeszcze byle słuchawkę na giełdzie :)