    From: "Hetman" <h...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Brak naliczanania za abonament na fakturze
    Date: Mon, 25 Jul 2005 09:36:03 +0200

    Witam

    Otóż prosiłbym fachowców o pomoc w sprawie

    Trzy miesiące temu TPSA zainstalowała mi łączę typu SDI, podpisałem umowę
    dostałem sprzęt itd.
    Otóż mój problem polega na tym, że ani rau do tej pory na fakturze nie
    pojawiła się pozycja "usługi internetowe" która powinna miesięcznie wynosić
    120,00 brutto, poprostu widać, że mają burdel w firmie
    Oczywiście sprawy całej jeszcze nie zgłosiłem w BOK, ponieważ dla mnie jest
    to na rękę.
    Traz tylko pytanie czy mogą przysłać mi fakturę korygującą, po 3 lub 4
    miesiącach jak zorientują się, że nie było naliczania usługi.
    Czy to mi się opłaca, czekać nie wiadomo ile, aż się zorientują i dowalą mi
    jako zaległość.
    Czy olać to, bo to przecież ich wina i korzystać ile dusza zapragnie...
    Czy jednak to zgłosić.???

    Hetmano..