    From: Vectra <a...@b...vectranet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Brak informacji zwrotnej oznacza Twoją zgodę - wolno?
    Date: Wed, 13 Apr 2005 18:47:26 +0200

    Witajcie!

    Mam polisę w NN i z końcem roku otrzymałem list z propozycją
    podwyżki składki. List niepolecony, w kluczowym zdaniu informujący,
    że brak pisemnej odpowiedzi z mojej strony oznacza zgodę na
    wyższe składki.

    Podwyżka nie ot tak, a w zamian za różne dobrodziejstwa
    ubezpieczeniowe. Powinienem chcieć tej podwyżki, ale
    ekperymentalnie list wyrzuciłem i pozostałem przy starych
    składkach, płacąc je sumiennie.

    Tymczasem NN uznało, że należą się im pieniądze (wyrównanie
    za kilka miesięcy), bo brak mojej odpowiedzi był zgodą na nowe
    warunki.

    Czy tak wolno robić? (Nie zaglądałem do pierwotnej umowy,
    bo jestem leniem - ale cokolwiek by tam było?)

    Sprawa jest drobna, ale bardzo proszę o Wasze zdanie
    --
    A S