  • 1. Data: 2002-04-12 11:57:35
    Temat: Niezaplacona umowa o dzielo i prawa autorkisie - co i jak???
    Od: "Castrol" <j...@p...onet.pl>

    Na wstepnie dodam ze sprawa ma miejsce w Wawie i dotyczy stworzenia stron
    WWW.

    Mam z pewna osoba podpisana umowe o dzielo.
    Ta osoba do konca nie wywiazala sie z umowy i mi do konca nie zaplacila.
    W dodatku na umowie nie ma niczego co by mowiło ze prawa autorskie
    przechodza na wlascosc zleceniodawcy.
    Ja z tym czlowiekiem skonczylem juz wspolprace, ale z tego co zauwazylem na
    stronach zaszy zmiany bez mojej zgody i wiedzy.

    Co w zwiazku z tym moge zrobic???
    Gdzie mam sie udac z umowa aby wyegzekwowac zalegle pieniadze, i do kogo sie
    zworcic w zwiazku z tym ze ta osoba bezprawnie uzywa mojego dziela nie
    posiadajac do niego praw autorskich.
    Czy z umowa moge sie udac do PIPu???

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2002-04-12 13:24:21
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 12 Apr 2002, Castrol wrote:

    > Co w zwiazku z tym moge zrobic???

    Roszczenie o zaniechanie naruszeń i przywrócenie stanu poprzedniego - art.
    78 Ustawy.

    > Gdzie mam sie udac z umowa aby wyegzekwowac zalegle pieniadze, i do kogo sie
    > zworcic w zwiazku z tym ze ta osoba bezprawnie uzywa mojego dziela nie
    > posiadajac do niego praw autorskich.

    Oczywiście do sądu.

    > Czy z umowa moge sie udac do PIPu???

    W żadnym razie - PIP nie zajmuje się innymi stosunkami cywilnoprawnymi niż
    stosunek pracy.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)