  • 41. Data: 2008-04-26 13:46:35
    Temat: Re: OT, było: Bony
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 26 kwiecień 2008 14:06
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0804261400490.1384@a64wrk>):

    > [...]
    > Słyszeć... a ja wiem, jak to prawidłowo wymówić? :O
    > Ale *przeczytać* to na pewno przeczytałeś, co najwyżej sobie
    > nie uświadomiłeś.
    > Siakoś tak "obonowanie" nie jest u nas popularne, prawda.
    > Ale popatrz sobie czasem na szyby - bardzo często, szczególnie w różnych
    > tzw. "sieciach sprzedaży" (agencjach), które mają pozawierane umowy przy
    > bardzo wysokiej nieświadomości tego faktu przez agentów.

    Nie kojarzę. Pewnie temu, że od lat mam ślepotę na reklamy i inne
    marketingowe zagrywki.

    > I na jej protesty kazałem sobie poczytać, co też ma ponalepiane na
    > szybie kiosku (od wewnątrz) :)
    > (a było oczywiscie "honorujemy bony SODHEXO")

    Hm.... Naprawdę nie widziałem.

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu