  • 61. Data: 2013-05-20 06:51:35
    Temat: Re: Błyskanie światłem drogowym
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-05-19 22:45, Andrzej Lawa wrote:

    > Masz jakiś problem ze zrozumieniem słowa "gwałtowny"? Odnoszę wrażenie,
    > że mylisz je ze słowem "ogromny" lub podobnym...

    "Gwałtowny - nagły, szybki" - po prostu istota korka. Przestań już
    opowiadać o tych gwałtownych manewrach w korku. Szybko i nagle to nie
    samochody w korku zmieniają położenie, a motocykliści.

    Shrek.

  • 62. Data: 2013-05-20 06:52:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-05-19 22:56, Andrzej Lawa wrote:

    > Istnieje też przepis ogólny zabraniający powodowania zagrożenia

    To nie wyprzedzaj w korku.

    Shrek.

  • 63. Data: 2013-05-20 08:46:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 06:52, Shrek pisze:

    > To nie wyprzedzaj w korku.

    To powoduje mniejsze zagrożenie, niż twoje pisanie bzdur tutaj.

  • 64. Data: 2013-05-20 08:53:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 06:51, Shrek pisze:

    > "Gwałtowny - nagły, szybki" - po prostu istota korka. Przestań już

    Jak już pisałem, co "sprytnie" zignorowałeś - jeśli manewr nie jest
    gwałtowny, to zagrożenia nie stanowi, chyba że obtrąbieniem. No, jeszcze
    może być groźne jak jakiś debil przyciśnie motocyklistę czy rowerzystę,
    który akurat stoi obok niego. Ale to się zdarza tylko wyjątkowo tępym
    blondie - czyżbyś do nich należał?

    Zaś gwałtowny manewr jest jak najbardziej w korku możliwy. Nie będzie
    daleki, ale gwałtowny może być. I tylko takie stanowią zagrożenie.

  • 65. Data: 2013-05-20 09:09:34
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.soc.prawo maverik <b...@o...pl> wrote:

    > bo jak czytam takie pytania, te lewa w górę to już mnie od lat śmieszą,
    > teraz dla takich jest prawa z otwartej

    To sobie otwórz - w innym wątku.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 66. Data: 2013-05-20 10:22:19
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A ile kosztuje mandat?

    Nie jest wyszczególnione w taryfikatorze. Ale podciągnąć (chyba) można pod
    "jazda bez wymaganych świateł".

    X.

  • 67. Data: 2013-05-20 17:27:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-05-20 08:53, Andrzej Lawa wrote:

    > Zaś gwałtowny manewr jest jak najbardziej w korku możliwy. Nie będzie
    > daleki, ale gwałtowny może być. I tylko takie stanowią zagrożenie.

    Tak, tak a te żółwie ziiiiiiu...

    Wszak wiadomo, że gwałtowne manewry to domena samochodów _stojącyc_ w
    korku lub poruszającymi się z prędkością pieszego. No przecież nikt
    nawet by sobie nie pomyślał, że motocyklistów;)

    Shrek.

  • 68. Data: 2013-05-20 17:28:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-05-20 08:46, Andrzej Lawa wrote:

    > To powoduje mniejsze zagrożenie, niż twoje pisanie bzdur tutaj.

    Że nie powoduje specjalnego zagrożenia to się zgadzam (najwyżej
    lakiernik się ucieszy), ale możesz mi powiedzieć w jaki sposób pisanie
    powoduje zagrozenie na drodze - zwałaszcza, że skoro piszę to nie ma
    mnie na drodze;)?

    Shrek.

  • 69. Data: 2013-05-21 07:57:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 17:28, Shrek pisze:

> [...]
    > lakiernik się ucieszy), ale możesz mi powiedzieć w jaki sposób pisanie
    > powoduje zagrozenie na drodze - zwałaszcza, że skoro piszę to nie ma

    LOL

    Jesteś bystry jak kałuża.

  • 70. Data: 2013-05-21 08:00:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.05.2013 17:27, Shrek pisze:

> [...]
    > korku lub poruszającymi się z prędkością pieszego. No przecież nikt
    > nawet by sobie nie pomyślał, że motocyklistów;)

    Ty masz w ogóle jakiekolwiek doświadczenie w ruchu? Sądząc po tym, co
    piszesz, śmiem wątpić.