  • 1. Data: 2013-05-15 15:05:08
    Temat: No to mamy refundację in vitro
    Od: zgred <z...@e...com>

    Jednym z wymogów jest 3-letnie doświadczenie placówki.
    A czy zauważyliście może, jak 4 (fakt, nie 3) lata temu jak grzyby po
    deszczu zaczęły powstawać "kliniki leczenia niepłodności"? W mojej
    okolicy są średnio co 2 km.
    Kto miał wiedzieć, ten wiedział.

    Ot, POlska

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 2. Data: 2013-05-15 15:09:40
    Temat: Re: No to mamy refundację in vitro
    Od: m <m...@g...com>

    On 05/15/2013 03:05 PM, zgred wrote:
> [...]
    > A czy zauważyliście może, jak 4 (fakt, nie 3) lata temu jak grzyby po
    > deszczu zaczęły powstawać "kliniki leczenia niepłodności"? W mojej

    A czy przypadkiem 4 lata temu nie było jakiegoś wysypu realizacji
    funduszy unijnych? Bo akurat mniej więcej wtedy miałem wprost
    zatrzęsienie zapytań o wycenę zlecenia "tylko tak z zapasem, bo to do
    unii".

    > Ot, POlska

    Najbardziej otpolskie co może być to "ło panie, spisek, kto miał
    wiedzieć to wie, otpolska, tylko w tym kraju tak może być"

    p. m.

  • 3. Data: 2013-05-15 15:42:38
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.05.2013 15:05, zgred wrote:
    > Jednym z wymogów jest 3-letnie doświadczenie placówki.

    Placowki?

    Myslelem, ze to lekarz ma miec doswiadcznie a nie budynek.

    zen.aspx

  • 4. Data: 2013-05-16 12:48:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Placowki?
    >
    > Myslelem, ze to lekarz ma miec doswiadcznie a nie budynek.

    No i na czym owo doświadczenie ma polegać? Wystarczy, że 3 lata temu
    zgłosiliśmy zamiar zapładniania, czy jednak musimy wykazać, ze kogoś tam
    zapłodniliśmy?

  • 5. Data: 2013-05-16 18:19:55
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 16.05.2013 12:48, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No i na czym owo doświadczenie ma polegać?

    Moze... tak strzelam... na udokumentowanych przeprowadzonych zabiegach?

    W koncu to lekarz sie podpisuje, nie budynek...

    > Wystarczy, że 3 lata temu
    > zgłosiliśmy zamiar zapładniania, czy jednak musimy wykazać, ze kogoś tam
    > zapłodniliśmy?

    zen.aspx