  • 651. Data: 2022-06-01 18:45:22
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ale mało oryginalna. Pamiętasz VOLKSTURM? Dziadek z Pancerfaust-em
    > potrafił zniszczyć czołg.

    Dziwne, że armia kacapska nie składa się z emerytów. Toż to sama korzystać dla
    państwa, zwłaszcza gdy polegnie. Nadajesz się na kacapskiego dowódcę.

  • 652. Data: 2022-06-01 19:14:23
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tu głosujesz na zarząd dobrem narodowym włączając w to majątek narodowy
    > i dobre imie kraju. To nie są sprawy dotyczące jakiegoś konkretnego
    > chodnika w powiatowym miasteczku.

    Ale causus jest ten sam. Nie mieszkasz w kraju nie powinieneś głosować.
    Podobnie jak z miastem z którego pochodzisz - mieszkasz gdzie indziej,
    głosujesz gdzie indziech, choćbyś był z tym miastem emocjonalnie
    związany i leżało ci na sercu jego dobro, dobre imię i majątek. Po
    prostu o sprawach, gminy/województwa/kraju powinni decydować jego
    mieszkańcy. Dobrym przykładem są choćby "plebiscyty" i referenda
    niepodległościowe. BTW - jak u nas z referendami? Głosowałeś?

    > Wychodzi, że jednak było, czego większość Warszawiaków najwyraźniej
    > świadomość miała - vide jak głosowano :)

    Chyba jednak nie. Ale to dobry przykład dlaczego o lokalnych sprawach
    powinni decydować właśnie mieszkańcy.

    > Apropos, coś dawno nie słychac o ściekach pod Wisłą? :)

    No płyną pod wisłą:P Tyle że nie wypływają. Swoją drogą to dość ciekawa
    historia. Czaszkowski sytuację odziedziczył po hance i łańcuszek decyzji
    i ich powodów jest dość zaskakująca a jednocześnie na swój sposób
    logiczna. Między innymi - gówno wybiło, bo "bóg" tak chciał:P

    Naziołki to własen bóstwa mają i wątpie czy im z pisem będzie po drodze,
    zwłaszcza po jego upadku. A mohery... będzie zabawnie.

    > Tak myślę jakoś te okolice właśnie.

    > Ale to nie moja wina :) Są takie, które nie mają.

    To nie ściemniaj że masz jakieś obowiązki podatkowe jak nie masz:P

    > Na razie głosuję w lokalu w częsci biurowej pewnej galerii handlowej
    > przy najbardziej preestizowej ulicy kraju :)

    Którego kraju?

    > E-e. Ale wszystkie czynności cywilno-administracyjne jak certyfikaty
    > urodzenia, ślubów etc. plus okręg wyborczy to u mnie Warszawa
    > Śródmieście.

    No a ja na poważnie jestem za tym, żebyś głosował fizycznie w warszawie
    - skoro jesteś taki związany, to możesz się od czasu do czsu u nas
    objawić:P Przy okazji by cię na komisję wojskową doprowadzili, żebyś
    mógł godnie wypełniać obowiązek obrony ojczyzny:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 653. Data: 2022-06-01 19:23:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2022 o 11:24, Andrzej Kłos pisze:

    > Oni też myśleli, że będzie jak na Krymie. Że się poddadzą i jeszcze
    > kwiatami będą witać.
    >
    > A swoją drogą to znasz jakąś "cywilizowaną" wojnę?

    No ta na krymie była w miarę cywilizowana. Wojna o falkandy to już
    wersal (trzy ofiary cywilne). Pewnie byś więcej znalazł. Są jeszcze
    różne "wojny" o jakieś maleńkie wysepki, gdzie sobie flagi podmieniali:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 654. Data: 2022-06-01 19:23:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale mało oryginalna. Pamiętasz VOLKSTURM? Dziadek z Pancerfaust-em
    > potrafił zniszczyć czołg.

    I dostali popisowy wpierdol.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 655. Data: 2022-06-01 19:25:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.06.2022 o 08:01, J.F pisze:

    > Sa jeszcze takie blokady, co tną opony przy wjechaniu z niewlasciwej
    > strony. Powinny byc na przejazdach stosowane, nie powinny, nie wolno?

    W rosji są zapory - takie antyterrorystyczne;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 656. Data: 2022-06-01 19:27:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To pójdźmy dalej. Uważasz, że ratownik widzący leżącego na podłodze,
    > któremu kilka osób tam udziela pomocy powinien mimo wszystko wybić szybę
    > i tam się wedrzeć?

    Nie rób peweksu. Po pierwsze nie musiał żadnej szyby wybijać po drugie
    został przez te osoby udzielające pomocy wyraźnie "poproszony". Więc
    twoja analogi ma się jak picie w szczawnicy...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 657. Data: 2022-06-01 19:29:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kluczowym tu jest słowo kaprys. A jeśli nie wydasz, bo uważasz, że
    > podnośnik nie jest do tego odpowiedni?

    Czyli ratownik uważał, że AED jest nieodpowiedni do ratowania ludzi z
    klasycznymi objawami zaburzeń rytmu serca? Co ty nie powiesz? Jaka
    będzie następna analogia?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 658. Data: 2022-06-01 19:30:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > AED może pomóc w niektórych wypadkach i nie ma sensu go zawsze używać.

    AED używamy zawsze kiedy jest dostępny w przypadkach zaburzeń akcji
    serca oraz NZK. Zawsze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 659. Data: 2022-06-01 19:33:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nic na to nie poradzę. Ja bym tam blokował.

    Uuuu... antysemityzm! A potem byś odblokowywał i przepraszał mówiąc że
    ci się pojebało "i to zupełnie niepodobna jest".

    Kfiatek - bierz antysemitę:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 660. Data: 2022-06-01 19:43:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oni MZ nie mają ani charyzmy, ani innych zdolności aby działać jako
    > czynnik jednoczący, choć o tym pierwszym przyznam wiem niewiele.

    Brudzio to kawał skurwiela - bez mrugnięcia okiem rozszarpie wszelkimi
    możliwymi sposobami pozostałych. Dobry materiał na dyktatora, tylko musi
    sobie poradzić z ludzmi płaszczaka w armi i ziobry w sądach. Sądy od
    biedy można po prostu zignorować, armii i kulsonów nie. Choć kulsony to
    jak im dasz podwyżke, to będą merdać ogonami i jak im każesz skakać to
    będą pytać jak wysoko. Psia grypa, trzymaj linie, my tu bronimy polski i
    jesteśmy dla was - jak się dogadali do kasy, to z L4 wracali tak prędko,
    że w niektórych komendach lekarza ściągali na kulsonariat, żeby ich
    masowo uzdrawiał, tak żeby zdążyli na obstawę marszu niepodległości:P

    > Bez szans MZ.

    E tam. Charyzmę ma - tyle czasu już rucha suwerena, że nawet ten
    najbardziej głupawy elektorat zrozumiał że jest ruchany w dupę. I co - i
    nagle stwierdził, że on to w zasadzie lubi i woli jak go pinokio rucha
    niż jakby somsiad miał dobry seks z żoną:P Jednak jest to jakieś
    osiągnięcie - co?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!