  • 381. Data: 2022-05-24 12:14:41
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 23 May 2022 23:47:35 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale jak
    > walnęli taki przekaz, dołożyli prezesa klubu strzeleckiego, który się z
    > żołnierzami Rosyjskimi granatem rozerwał, czy jakąś babcię, co ich
    > otruła pasztecikami. A i pewnie w Rosji propaganda to nie dość, że
    > przeinacza, to może i więcej podobnych wymyślić "z palca" rzeczy. W
    > konsekwencji młodzi żołnierze są w panice i nap...ją do wszystkiego, co
    > się rusza.

    Z tego co czytam, to cała kacapska armia jest jedną wielką patologią
    https://wiadomosci.onet.pl/swiat/nazwiska-zarobki-sa
    mobojstwa-i-przestepstwa-obraz-rosyjskiej-armii/q6yq
    k2l
    a do mordowania cywilów żadna wojna im niepotrzebna:
    "W 2015 r. w garnizonie Kniaz-Wołkonskoje grupa żołnierzy śmiertelnie
    pobiła przechodnia. Świadkiem zdarzenia był kucharz oddziału, który
    przechodził obok i wstawił się za poszkodowanym.

    Kucharz próbował wezwać pomoc, ale tłum zwrócił się przeciwko niemu. -
    Podszedłem do oficera dyżurnego. Wyszedł starszy chorąży, była u niego
    żandarmeria wojskowa, bili mnie na ich oczach - powiedział później
    dziennikarzom. Kucharz wystrzelił w stronę jednego z napastników z broni, a
    pobitego mężczyznę zaciągnął do swojego samochodu, gdzie ranny zmarł przed
    przyjazdem karetki."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 382. Data: 2022-05-24 12:35:49
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-05-24 o 12:03, Olin pisze:

    > Że zabijanie cywilów jest zbrodnią wojenną.

    Ale tych co zrzucili bomby na szpitale, na Domy starców i inne to już
    nie ukarzą tak? Przecie tam byli cywile, noworodki.......

    --
    animka

  • 383. Data: 2022-05-24 12:39:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 May 2022 22:47:50 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >
    > Jesteś żołnierzem. Kolumna czołgów, którą jedziesz zatrzymała się w
    > obcym mieście. Masz za zadanie osłaniać swój i kolegów czołg. Wokół nie
    > widać nikogo, ale przeciwnik ma nowoczesne granatniki i nie wiadomo, z
    > którego zakamarka może nadlecieć pocisk. Nie ma żadnych ludzi, bo się
    > pochowali. I nagle z poprzecznej ulicy wyjeżdża gość na rowerze i jedzie
    > w kierunku Twojego czołgu, który nie jest zamaskowany, tylko stoi
    > widoczny na środku ulicy. Wpadł byś na to, że on jedzie do sklepu po
    > bułki? Tylko mi nie mów, że munduru nie ma, bo tam wielu nie ma mundurów.

    Zaraz zaraz ... wjezdzasz z kolumną czołgow do obcego miasta,
    zatrzymujesz sie, i czego sie spodziewasz?
    -wszyscy z miasta uciekną,
    -wszyscy sie pochowają,
    -przyjda obywatele witac wyzwolicieli kwiatami i wodką,
    -ludzie w koncu zaczna przechodzic, bo chocby trzeba do sklepu ...

    Chcesz, zeby sie pochowali, to np oglos przez megafony, ze jest zakaz
    zblizania.

    J.

  • 384. Data: 2022-05-24 12:57:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 24 May 2022 12:35:49 +0200, Animka napisał(a):

    > Ale tych co zrzucili bomby na szpitale, na Domy starców i inne to już
    > nie ukarzą tak? Przecie tam byli cywile, noworodki.......

    Wychodzi, że nie, bo wszyscy mogą mieć broń i być żołnierzami, łącznie z
    tymi noworodkami.
    Tak w każdym razie powiada autorytet.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 385. Data: 2022-05-24 16:58:01
    Od: n...@o...pl

    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał(-a):

    > "Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego zleciła polskim operatorom telekomunikacyjnym
    > zablokowanie strony poufnarozmowa.com, powołując się na zagrożenie dla obronności,
    > bezpieczeństwa państwa i porządku publicznego. "
    >

    > https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/abw-ocenzurowal
    o-strone-publikujaca-emaile-rzadu-ze-skrzynki-poczto
    wej-ministra-dworczyka/

    Wystarczy kliknąć VPN w Operze na pasku obok i strona już działa :)

  • 386. Data: 2022-05-24 18:50:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale dlaczego?

    Mniej więcej z tego samego powodu, że jak ktoś się przeprowadza ze
    sfornych gaci do warszawy to powinien głosować na prezydenta warszawy a
    nie wójta sfornych gaci.

    > https://www.statista.com/statistics/1088610/russia-i
    nternational-migrant-stock-by-region/

    > Poza Rosją jakieś 11 milionów. Z tego w Europie ponad 6.

    Czyli co 100. Dupy nie urywa, tym bardziej że to nie jest tak że wszyscy
    z nich są kacapami, i że jak reszta straci kontakt z RT to od razu im
    kacapstwo minie.

    W sumie mi to RT zwisa - ja za nimi płakać oczywiscie nie będę.
    Natomiast widzę niebezpieczenstwo jak to się odbywa. Pod szczytną nazwą
    "USTAWA z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
    zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
    ochronie bezpieczeństwa narodowego" - wylądowanie na liście powoduje w
    zasadzie bana na wszystko w polsce, a odbywa się to tak:

    Decyzję w sprawie wpisu na listę lub wykreślenia z niej minister
    właściwy do spraw wewnętrznych wydaje z urzędu
    lub na uzasadniony wniosek:
    1) Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego,
    2) Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
    3) Szefa Agencji Wywiadu,
    4) Szefa Służby Kontrwywiadu Wojskowego,
    5) Szefa Służby Wywiadu Wojskowego,
    6) Generalnego Inspektora Informacji Finansowej,
    7) Komendanta Głównego Policji,
    8) Komisji Nadzoru Finansowego,
    9) Prezesa Narodowego Banku Polskiego,
    10) Komendanta Głównego Straży Granicznej,
    11) Prokuratora Krajowego,
    12) Szefa Krajowej Administracji Skarbowej,
    13) Przewodniczącego komitetu Rady Ministrów właściwego w sprawach
    bezpieczeństwa i obrony państwa

    Czyli jak widać minister banuje osobę fizyczną lub osobę prawną po
    uważaniu na wniosek praktycznie kogokolwiek.

    Sklepy go-sport wpadły na listę z wniosku... ABW.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 387. Data: 2022-05-24 18:58:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2022 o 09:19, Kviat pisze:

    > I znowu kłamiesz.

    Czyli jednak okupuje? No to ban żydowskich mediów czy popierasz
    izrealską okupację palestyny? Pamiętaj że to w szczególności oznacza
    twoje poparcie dla zabójstw dziennikarem przez IDF. Cięzka sprawa co?

    > Uświadomiłem ci, że to zbyt trudne tematy dla ciebie, ale znowu nie
    > skorzystałeś z okazji.

    A to spoko. Twoja siła argumentu jest wprost legendarna:P

    > A szury miały rację.

    Dodaj jeszcze, że ich minister spraw zagranicznych nie twierdził, że
    jakieś obozy były polskie:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 388. Data: 2022-05-24 19:03:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > uważaniu na wniosek praktycznie kogokolwiek.
    >
    > Sklepy go-sport wpadły na listę z wniosku... ABW.

    <ironia> Nie masz zaufania że rząd/PiS tego nie nadużyje? Jak ci
    nie wstyd! Jak D. Tusk wygra wybory to też oczywiście też tego nie
    nadużyje. </ironia>

    Czy ta ustawa ma termin wygaśnięcia bez przedłużenia przez Sejm?
    [np. pół roku]. Takie rozwiązania wprowadzone _bezterminowo_ to
    *jak dla mnie* państwo ustawowego bezprawia.

    --
    A. Filip

  • 389. Data: 2022-05-24 19:12:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2022 o 12:39, J.F pisze:

> [...]
    > -ludzie w koncu zaczna przechodzic, bo chocby trzeba do sklepu ...
    >
    > Chcesz, zeby sie pochowali, to np oglos przez megafony, ze jest zakaz

    Tak - i tak przez miesiąc... Nie wychodzić, nie jeść, nie pić, nie srać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 390. Data: 2022-05-24 19:19:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A AKowcy i powstańcy styczniowi i listopadowi to byli terroryści czy
    > bojownicy o wolność?
    >
    > Żeby było zabawniej ja chodziłem do szkoły imienia romana
    > boguckiego. Partyzant - partyzant (z armii ludowej chyba) co wrzucił
    > granat do restauracji z niemcami i folksdojczmi:P
    > [...]

    Ale ta nazwa już zdekomunizowana?
    TAK => widać był terrorystą albo znowu jest "polnische banditten".

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Roman_Bogucki

    --
    A. Filip