  • 281. Data: 2022-05-20 20:26:41
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 12:46, Kviat pisze:

    > Że niby argumentem jest jakaś okupacja?

    Popierasz zbrodnie żydów na terytoriach okupowanych?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 282. Data: 2022-05-20 20:29:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 12:42, Kviat pisze:

    > Niesamowite.
    > Przestałem odróżniać kiedy żartujesz, a kiedy piszesz na poważnie.

    Naprawdę sądzisz, że ktoś poza rosją, może przypadkiem trafić na stronę
    RT i tylko z tego powodu zostać kacapskim faszystom? No dobra -
    kilku/nastu/set w skali europu się może trafi. Sądzisz, że to taka
    ogromna szkodliwość społeczna choćby w porównaniu z bankructwem jednej
    sieci fitnes?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 283. Data: 2022-05-20 21:47:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 13:22, Kviat pisze:

    > Faktycznie.
    > Do mojego miasta ruskie czołgi wjeżdżają codziennie rano.
    > Normalka, dzień jak co dzień.

    Do mojego miasta też nie wjeżdżają, tylko co to zmienia?

    --
    Robert Tomasik

  • 284. Data: 2022-05-20 21:49:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 13:09, Kviat pisze:
> [...]
    > Pfizera (sąd nakazał, to publikują), na razie też pobieżnie (tego jest
    > dość dużo - więc trzeba poczekać na finałowe opracowanie), ale podobnież
    > wynika z tego, ze (...)"
    >
    > "ponieważ próbka była mała, ciężko powiedzieć, czy było to skuteczne i
    > prawidłowe leczenie - przypomnijmy, że w zasadzie tak leczono w Chinach,
    > ale czy to skuteczne jest, czy nie okazałoby się, tak jak u nas po
    > analizie, że było to nieprawidłowe leczenie(...)"
    >
    > Tego jest więcej, ale specjalnie dla ciebie wyszukałem przykładowe cytaty.

    I gdzie jest o czipach kłamczuszku?

    > Czyli nie wiadomo, ale wiadomo, bo gdyby sprawdzono, to tak by było.
    > Koleś wielokrotnie i z premedytacją twierdzi, że coś jest faktem,

    To jest sprawa między nim a tobą. Sprawa między tobą a mną jest taka, że
    bezczelnie kłamiesz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 285. Data: 2022-05-20 21:50:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 13:27, Olin pisze:

    > Na wojnie jest takie prawidło, że nie strzelamy do cywilów.
    na Ukrainie ktoś wpadł na pomysł zamienienia wszystkich cywili w
    wojskowych poprzez wydanie im broni. Oczywiście zwiększyło to potencjał
    obrońców, ale jednocześnie spowodowało związane z tym skutki prawne.

    --
    Robert Tomasik

  • 286. Data: 2022-05-20 21:52:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 20:29, Shrek pisze:

> [...]
    > kilku/nastu/set w skali europu się może trafi. Sądzisz, że to taka
    > ogromna szkodliwość społeczna choćby w porównaniu z bankructwem jednej

    Osobiście uważam, że zablokowanie tej witryny powinno się na półce
    położyć obok wprowadzenia zakazu wchodzenia do lasu z powodu COVID-19.

    --
    Robert Tomasik

  • 287. Data: 2022-05-20 22:02:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Osobiście uważam, że zablokowanie tej witryny powinno się na półce
    > położyć obok wprowadzenia zakazu wchodzenia do lasu z powodu COVID-19.

    Z ciekawości - jakby komendant zagonił do patrolowania lasów, to byś
    łapał czy miał problemy ze wzrokiem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 288. Data: 2022-05-20 22:05:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.05.2022 o 13:20, Kviat pisze:

    > Pierdolisz. Jak zwykle usiłujesz wmówić innym coś, czego nie napisali.

    Nie pierdolę. Ty pierdolisz i nawet napisałeś w jednym poście, żebym
    sobie poszukał w wypowiedziach kaczanowskiego, ale w sumie nie znajdę bo
    o czipach akurat nie pisał. Jesteś z tych co jak ich za rękę złapac to
    mówią że nie ich ręka, i mają czelność pokazaywac na innych palcem i
    zarzucać im manipulacje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 289. Data: 2022-05-20 22:21:32
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawna
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > kilku/nastu/set w skali europu się może trafi. Sądzisz, że to taka
    > ogromna szkodliwość społeczna choćby w porównaniu z bankructwem jednej

    No przecież on ci jak głupiemu tłumaczy jak jest nadzwyczajna
    skuteczność propagandy/informacji RT.com. Jak się nie zablokuje
    to UE padnie jeszcze przed zimą! UE informacja/propaganda
    nie wydoli albo zamiast tanich partaczy trzeba będzie zatrudniać
    drogich fachowców i koszty będą rujnujące ;-)

    --
    A. Filip

  • 290. Data: 2022-05-21 00:28:38
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.05.2022 o 22:05, Shrek pisze:

    > Nie pierdolę. Ty pierdolisz i nawet napisałeś w jednym poście, żebym
    > sobie poszukał w wypowiedziach kaczanowskiego, ale w sumie nie znajdę bo
    > o czipach akurat nie pisał.

    Pierdolisz. Miałeś szukać stylu jego wypowiedzi, a nie czipów, sensu (a
    ściślej bezsensu) jego argumentacji polegającej na przedstawianiu jako
    prawd objawionych badań o których słyszał, że ktoś napisał, że słyszał,
    że są badania, które gdyby je wykonano, to by potwierdziły jego prawdy
    objawione. Dokładnie takiego samego stylu, który używają idioci od
    czipów. Dlatego użyłem czipów w parafrazie.

    Te czipy, to taki "sęk" jak z tego skeczu napisanego i wykonanego przez
    inteligentnych ludzi dla inteligentnych ludzi, którzy bez tłumaczenia
    rozumieją na czym polega sedno tego skeczu.
    A przypierdoliłeś się do tych czipów, jak ten ociężały w myśleniu koleś
    ze skeczu do tego sęku. Nie dlatego, że nie rozumiesz, tylko dlatego, że
    rozumiesz, ale nie miałeś się do czego innego przypierdolić. I teraz
    będziesz te czipy wałkował do usranej śmierci, pomimo tego, że doskonale
    rozumiesz, że nie czipów miałeś szukać.

    > Jesteś z tych co jak ich za rękę złapac to
    > mówią że nie ich ręka, i mają czelność pokazaywac na innych palcem i
    > zarzucać im manipulacje.

    Już tyle razy złapałem cię za rękę, że stałeś się ostatnim człowiekiem
    na świecie, który mógłby mi to zarzucić.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr