  • 31. Data: 2010-11-03 19:20:13
    Temat: Re: Blad w wyroku w trybie nakazowym - czy warto sie odwolywac?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p 47 pisze:

    > Bo?!! czyzby wg ciebie nie wolno było nie dopuscic do skazania za w
    > sposób oczywisty niepopełnione wykroczenie?

    Bo przeczytaj to co pisałem wcześniej, a jak nie potrafisz to co ja na
    to poradzę.

    --
    @2010 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

  • 32. Data: 2010-11-03 19:22:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Dwojnowski pisze:

    > Napisales, ze przedluzenie przedawnienia do dwoch lat nastapi
    > w chwili zlozenia drugiego wniosku o ukaranie.

    No i .... ?
    Wynika z tego tylko tyle że chwilą kiedy sie przedłuża przedawnienie
    jest chwila złożenia wniosku o ukaranie.

  • 33. Data: 2010-11-03 19:24:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Dwojnowski pisze:

    > To dziwne, bo w aktach sprawy sa zeznania policjantow.
    > Zaczynaja sie od slow "Dnia xxx pelnilem sluzbe" itd.

    Po pierwsze wróżką nie jestem. Było od razu to pisać, to nie byłoby
    gdybania że nie ma zeznań.
    A pod drugie przeczytałaś przepis ? Więc co w tym dziwnego że są
    zeznania? Przepis mówi że można odstąpić, ale nie trzeba. Zasadą
    praktyczną jest że się odstępuje a tutaj widocznie nie odstąpiono. I tyle.

  • 34. Data: 2010-11-03 19:26:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    p 47 pisze:

    > Nie sĹ?uchaj go!! sprzeciw TRZEBA uzasadniÄ?, bo sÄ?d moĹźe go nie
    > przyjÄ?c (w postÄ?powaniu niejawnym)!
    > Wystarczy, ze napiszesz, ze czynu zarzucanego nie popeĹ?niĹ?eĹ?, a jako
    > dowĂłd podasz fakt, ze na wymienianej ulicy nie ma sygnalizacji Ĺ?wietlnej.
    > Ponadto NIE dopiero na rozprawie, a w tym sprzeciwie musisz napisaÄ?, co
    > od sÄ?du chcesz,- tu zapewne odrzucenie wyroku w caĹ?oĹ?ci, a jesli nie,
    > to w jakiej czÄ?Ĺ?ci.
    > Jesli pozew byĹ? na formularzu (choÄ? tu to watpliwe) to i sprzeciw
    > musisz zĹ?ozyc na odpowiednim formularzu

    Bzdety piszesz. Przecież tu nie chodzi o postępowanie cywilne.

  • 35. Data: 2010-11-03 19:30:51
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Lis, 17:21, "p 47" <k...@w...pl> wrote:

    > Co , teoretycznie sk adaj cy sprzeciw m g miec postawione kilka zarzut w,
    > za ka dy z nich s d wymierzy mu kar , a potem wyda wyrok czny.
    > Sk adaj cy sprzeciw niekoniecznie musi sprzeciwia si ka demu z tych
    > zarzut w, a wi c powinien wymienic te zarzuty, kt re uwa a za nies uszne.

    Sorry nie jestem ekspertem od postepowania w sprawach wykroczen - ale
    kara laczna w sprawach o wykroczenie? Szczerze mowiac pierwsze slysze.
    Ta instytucja jest w KPK ale w wykroczeniach juz nie wystepuje.

  • 36. Data: 2010-11-04 19:26:41
    Od: Andrzej Dwojnowski <a...@p...onet.pl>

    On Nov 3, 9:22 pm, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > No i .... ?
    > Wynika z tego tylko tyle ze chwila kiedy sie przedluza przedawnienie
    > jest chwila zlozenia wniosku o ukaranie.

    Skoro tak, to jest to swietna wiadomosc. Dzieki :-)

    A.