  • 1. Data: 2006-05-26 03:39:48
    Temat: 21 dni na zwrot pieniędzy
    Od: "tomasz bedliński" <i...@o...pl>

    Szanowni grupowicze kupiłem w necie telefon ale zauważyłem
    nieścisłości(względem zamówienia- połowę funkcji mniej) dlatego zwróciłem,
    sprzaedawca powiada, że od chwili otrzymania przesyłki na zwrot pieniędzy ma
    21 dni. Czy to jest prawda bo myślę że robi mnie w bambuko

  • 2. Data: 2006-05-26 11:16:38
    Temat: Re: 21 dni na zwrot pieniędzy
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 26.05.2006 tomasz bedliński <i...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > sprzaedawca powiada, że od chwili otrzymania przesyłki na zwrot pieniędzy ma
    > 21 dni. Czy to jest prawda bo myślę że robi mnie w bambuko

    3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a
    konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły,
    ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w
    granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie
    później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał
    jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty
    dokonania przedpłaty.

    --
    Marcin