  • 1. Data: 2008-12-03 09:15:03
    Temat: Biuro podrozy, nowe regulaminy, odstapienie od umowy.
    Od: ulong <w...@w...pl>

    Witam!

    W umowie sa zapisy
    "3.2. BIURO zastrzega sobie prawo odwołania imprezy w każdym czasie,
    jeżeli jej przeprowadzenie jest utrudnione lub niebezpieczne z przyczyn
    niezależnych od Biura, oraz z powodów siły wyższej.
    3.3. BIURO zobowiązuje się do przedstawienia Klientowi oferty zastępczej
    lub zwrotu wpłaconej należności bez potrąceń - w przypadkach określonych
    w punktach 3.1 oraz 3.2"

    Biuro podrozy wysyla mi na MAIL na 3 dni przed wyjazdem informacje na
    temat ograniczenia bagazu i dodatkowej oplaty jesli przekroczymy limit.
    Nie ma o tym nic wspomniane w umowie, ani w warunkach uczestnictwa. Nie
    ma tez zadnego zdania na temat nowych "regulaminow" etc.
    Sam nie wiem czy "pojemnosc luku bagazowego autokaru" jest przyczyna
    niezalezna od biura...

    Z biura dowiedzialem sie, ze jesli nie pasuja mi nowe warunki, to moge
    zrezygnowac z oferty i przysluguje mi 100% zwrotu kosztow.
    Problemem jednak jest to, ze juz mam wszystko ustalone i zabukowane.

    Czy istnieje szansa na odzyskanie dodatkowej kasy, za wszelkie dodatkowe
    straty zwiazane z urlopem, pozalatwianymi sprawami, szukaniem nowego
    wyjazdu etc?
    Czy moge biuro jakos przycisnac zeby jechac na wyjazd BEZ tego
    dodatkowego regulaminu?

    Dziekuje i pozdrawiam, Wojtek.

  • 2. Data: 2008-12-03 15:45:31
    Od: Teresa <1...@p...onet.pl>

    bardzo fajnie.
    niech wytłumaczą się dlaczego wysłali 3 dni przed... a nie przy umowie.

    a tak wogóle to nie wygrasz, dali ci wybór przecież: jedziesz lub nie
    jedziesz

    w Niemczach klient jest najważniejszy i daliby ci 2-3 % rabatu aby klient
    był zadowolony i jechał z ograniczonym bagażem niż wcale.

    --
    Teresa