  • 1. Data: 2009-02-09 11:49:12
    Temat: Wyszukiwanie firmy po NIP
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Czy da się wyszukać firmę w necie mając jej NIP?
    Marcin

  • 2. Data: 2009-02-09 11:52:46
    Temat: Re: Wyszukiwanie firmy po NIP
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marcin pisze:
    > Czy da się wyszukać firmę w necie mając jej NIP?
    > Marcin

    Nie ma takiej ogólnej bazy, chyba że wpiszesz NIP w google i pojawi
    się ta firma, jeśli upublicznia swój NIP gdzieś w internecie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-02-09 11:54:20
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    > Nie ma takiej ogólnej bazy, chyba że wpiszesz NIP w google i pojawi
    > się ta firma, jeśli upublicznia swój NIP gdzieś w internecie.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Dzięki :(

  • 4. Data: 2009-02-09 12:09:57
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 09 Feb 2009 12:52:46 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Nie ma takiej ogólnej bazy, chyba że wpiszesz NIP w google i pojawi
    > się ta firma, jeśli upublicznia swój NIP gdzieś w internecie.

    KSH nakłada taki obowiązek w odniesieniu do spółek prawa handlowego (art.
    206 w zw. z art. 595 par. 1 ksh).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-02-09 15:36:00
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki :(

    ale możesz znaleźć europejski NIP
    http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/lang.do?fr
    omWhichPage=vieshome&selectedLanguage=PL

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2009-02-09 16:28:34
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotr wrote:

    > ale możesz znaleźć europejski NIP
    > http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/lang.do?fr
    omWhichPage=vieshome&selectedLanguage=PL

    Większość krajów daje w tej bazie informację
    jedynie o fakcie zarejestrowania podmiotu do transakcji
    wewnątrzwspólnotowych. Kilka państw daje dodatkowo
    jakieś informacje typu nazwa podmiotu czy miasto
    więc trudno to nazwać bazą.

  • 7. Data: 2009-02-09 18:14:18
    Od: "Maciej" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl> napisał w wiadomości..
    > Czy da się wyszukać firmę w necie mając jej NIP?
    > Marcin

    Trzeba się postarać o Regon, wtedy da się wyszukać firmę.

    --
    Maciek

  • 8. Data: 2009-02-10 05:38:11
    Od: "Marcin" <markus1975wytnij to@o2.pl>

    Użytkownik "Maciej" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Trzeba się postarać o Regon, wtedy da się wyszukać firmę.
    >
    > --
    > Maciek

    a w jakiej bazie? - regon tej firmy mam!

  • 9. Data: 2009-02-10 08:35:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    www.stat.gov.pl/regon

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2009-02-10 09:47:55
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Marcin'
    Wpis z dnia 10-02-2009:

    > a w jakiej bazie? - regon tej firmy mam!

    http://pdi.cors.gov.pl/
    Kiedyś było od razu, bez rejestracji - dało się szukać po nazwie (części
    nazwy) lub numerze KRS. Jak jest teraz, nie wiem, bo sie nie rejestrowałem.

    --
    TomaSz.