    From: "doom3" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Biuro Informacji Kredytowej - BIK
    Date: Mon, 16 Nov 2009 21:26:18 +0100

    Witam.

    2 lata temu wzialem pewien sprzet na raty (36 miesiecy) w pewnym banku,
    niestety splata kredytu miala jedna dosc spora obsuwe spowodowana naglym
    wyjazdem (3 miesiace).
    Bank przekazal problemy z platnosciami do BIK'u.

    3 miesiace temu (splacajac powyzszy kredyt juz regularnie) chcialem wziac
    kolejny tym razem w innym banku i... dowiedzialem sie, ze wszystko jest w
    porzadku i ze moga udzielic mi nawet 100 tysiecy kredytu ale jest jeden
    problem za niska ocena punktowa spowodowana wpisem w BIK z innego banku
    (dokladnie sprawa 3 miesiecznego opoznienia opisywanego powyzej)

    Postanowilem w takiej sytuacji splacic calosc kredytu w banku, ktory podal
    mnie do BIKu celem kasacji/wypisu kwestii obnizajace mi ocene punktowa.
    Jeszcze w tym samum dniu dokonalem splaty 10 rat w jedym przelewie i
    zadzwonilem do tegoz banku celem zamkniecia kredytu i jednoczesnie
    skasowania wpisu obnizacjacego "ocene punktowa"

    Od banku otrzymalem informacje (telefoniczna) ze z koncem miesiaca Wrzesien
    br. wpis ten zostanie usuniety... w chwili obecnej mamy polowe Listopada,
    wlasnie wrocilem z banku w ktorym staram sie o kredyt i... dowiedzialem,
    sie, ze wpis w Biku nadal istnieje i ze nie zostal usuniety...

    Potrzebowalem ten kredyt we wrzesniu, maksymalnie w polowie pazdziernika,
    dobrze, ze w miedzy czasie znalazl sie sposob finansowania inny niz kredyt,
    aczkolwiek wlasnie kredytem chcialem go w calosci splacic... dobrze, ze jest
    to "pozyczka" bez wiekszych sztywnych zobowiazan... dobrze... bo co by bylo,
    gdybym zapozyczyl sie w jakichs "instytucjach bez biku" lub np: uciekl by mi
    sprzed nosa dom o wartosci rynkowej 500 tys... a moglbym go kupic za 200
    tys... tylko akurat Bank lub BIK nie wykonal swojej powinnosci w
    "ustawowym?" czasie ?

    Jak zabrac sie za temat bo szczeze powiedziawszy krew mnie w banku dzis
    zalala... kiedy Pani odkrecila mi monitor zeby pokazac mi, iz nadal widnieje
    wpis negatywny w biku nie pozwalajacy mi wziac u nich kredytu... od
    zamkniecia omawianego kredytu minely juz 2 miesiace... tyle samo czasu
    minelo od zapewnien banku o tym, ze dane negatywne z biku zostana usuniete,
    badz zmienione na splacone...

    Dziekuje za podpowiedzi.

    --
    doom3