  • Data: 2009-11-17 04:57:14
    Temat: Re: Biuro Informacji Kredytowej - BIK
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdsofs$7d8$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Alez skad. Informacja w BIK dotyczy twojej niewatpliwej zwloki
    > w splacaniu kredytu. Zdolnosci kredytowej odmawia ci zupelnie
    > inny bank posilkujac sie informacja o twojej niesolidnosci.

    Oczywiscie, ale ocene punktowa zaniza mi wpis w BIK'u i dlatego bank nie
    chce udzielic mi kredytu pomimo iz z kalkulacji dostarczonych dokumentow
    firmowych wychodzi, ze jestem w stanie od reki otrzymac 100 tys zl... jak to
    sie ma do niezaplacengo w terminie lacznego dlugo w wys. 270 zl ?

    > Nie. Tepienie niesolidnych dluznikow. Po piecioletniej karencji
    > kredytowej bedziesz BARDZO skrupulatnie pilnowal splat. I zadne
    > wyjazdy zagraniczne nie beda wtedy dla ciebie przeszkoda.

    Prowadzac wlasna dzialalnosc jako ISP i posiadajac ok. tysiaca abonentow
    swiadczonej uslugi, tylko kilku i za naprawde duze zadluzenia (ponad 10
    miesiecy braku w platnosciach) podawalem do wspolpracujacego z nami KRD...
    oczywiscie po splaceniu logowalem sie do systemu KRD i kasowalem calkowicie
    dany wpis o niesolidnosci.

    Czlowiek chyba czasami jest jednak za dobry i pozniej za to dostaje od zycia
    jakby po dupsku...

    > Usunieto informacje o niesplaceniu W OGOLE. Pozostaje informacja
    > o niesolidnym splacaniu. Tej informacji nie zaprzeczysz.

    Dzis bede posiadal szczegolowe informacje w tej sprawie bo imho bank w ogole
    nic nie wyslal... poniewaz albo mi sie zdawalo, albo Pani w banku w ktorym
    zwrocilem sie o kredyt mowila cos o tym, ze kredyt widnieje nadal jako...
    "niesplacony".

    > Tak. Czyste z informacji o splacaniu kredytu. Twoje zas grzechy
    > beda tam pokutowaly 5 lat. I NIC im nie zrobisz. Przykre.

    Przykre... a zarazem motywujace, szkoda, ze instytucje takie jak moja nie
    maja mozliwosci dostepu do takiego BIK'a... Temat na inny watek, ale moze
    sprzedawac ludziom uslugi telekomunikacyjne w formie kredytu... ech.

    > --
    > Pozdrawiam,

    doom3