    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilet na Euro 2008
    Date: Wed, 26 Mar 2008 01:47:39 -0700 (PDT)

    On 26 Mar, 01:18, Marek <n...@s...xx> wrote:
    > Nie miałem szczęścia w losowaniu biletów, dlatego rozważam ich kupno
    > na allegro. Na stronach serwisu Kupbilet.pl jest informacja która
    > mnie powstrzymuje przed pośpiesznym wydaniem pieniędzy.
    > link do informacji to:http://tinyurl.com/2antdz
    > "Czy bilety na EURO2008 będą imienne?
    > Bilety mają być przyporządkowane do konkretnych osób. Wg UEFA, dane
    > osoby uprawnionej nie będą nadrukowane na bilecie."
    >
    > W jaki sposób UEFA zamierza przyporządkować bilet do osoby bez
    > nadruku danych na bilet?
    >
    > Zatroskany kibic proszący o poradę
    > Marek

    Chocby kodem kreskowym. na biletach beda kody kreskowe
    przyporzadkowane dla konkretnych osob. przy wejsciu bedzie sobie stal
    pan ze skanerem i sprawdzal czy bilet nie jest podrobka i czy
    rzeczywiscie wchodzi na stadion Jan Kowalski polak z dziada pradziada
    a nie Abrahim Ulla terrosrysta w piatym pokoleniu.