  • 31. Data: 2008-04-29 07:38:17
    Temat: Re: Bilet - cena nominalna
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mvoicem pisze:
    > Liwiusz wrote:
    > [...]
    >
    > Ale weź pod uwagę, że organizator koncertu/imprezy/czegośtam może być
    > zainteresowany dotarciem do tych mniej zainteresowanych (przy założeniu że
    > zainteresowanie mierzy się możliwościami płatniczymi).
    >
    > Tak jak reklama ma swój target, tak i koncert (który jest często swojego
    > rodzaju reklamą - np. płyty) też ma swój.

    Hmmm, uważasz że organizator koncertu woli, aby przyszło 1000 osób,
    które są średnio zainteresowane, niż żeby przyszło 1000 osób, które są
    bardzo zainteresowane? To się kupy nie trzyma! ;)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 32. Data: 2008-04-29 07:39:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Alek pisze:

    > To może zorganizować imprezę zamkniętą np. z zaproszeniami imiennymi
    > dystrybuowanymi w określonym środowisku lub według określonego klucza.

    A jeśli zależy mu na tym, aby widowisko obejrzały osoby najmniej
    zainteresowane, to niech rozdaje bilety za darmo losowym przechodniom na
    głównej ulicy miasta. Imienne oczywiście, aby wredni ludzie nie
    sprzedali ich tym, którzy chcieliby pójść :)

  • 33. Data: 2008-04-29 08:21:32
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Liwiusz wrote:

    > mvoicem pisze:
    [...]
> [...]
    ^^^^

    > Hmmm, uważasz że organizator koncertu woli, aby przyszło 1000 osób,
    > które są średnio zainteresowane, niż żeby przyszło 1000 osób, które są
    > bardzo zainteresowane? To się kupy nie trzyma! ;)

    A zauważyłeś definicję zainteresowania? (dla ułatwienia powinienem napisać
    zainteresowanie w "ciapkach", ale stało się ... :) ).

    To inaczej: wykonawca może być bardziej zainteresowany dotarciem do tych
    którzy są mnie zasobni w kasę, za to bardziej "po linii" ideologicznej
    (powiedzmy artysta o lewackich poglądach z pewnością się nie zgodzi z Tobą
    że ten jest zainteresowany kto zechce więcej zapłacić).

    Znowu producent może być zainteresowany tym, żeby inwestycja w reklamę
    zwróciła mu się później i np. z jego kalkulacji wynika że bardziej mu się
    opłaca wpuścić na koncert nastolatka za 50zł, który to nastolatek będzie
    wiernie kupował płyty danego zespołu dopóki nie dorośnie, niż kogoś kto
    zapłaci 300zł, ale płyt dużo nie kupi, bo zasadniczo nie ma czasu słuchać
    muzyki :).

    Miejsca na koncercie to nie kartofle i nie wystarczy że się wszystkie
    sprzedadzą żeby było ok.

    Zgadzam się że to powinno być rozwiązane dobraniem odpowiednich kanałów
    dystrybucji przez producenta a nie kodeksem wykroczeń, ale stanowczo się
    nie zgodzę że *jedynym* wyznacznikiem zainteresowania (lub bardziej
    ogólnie - wartości dla wykonawcy/producenta) odbiorcy jest grubośc
    portfela.

    p. m.

  • 34. Data: 2008-04-29 16:37:13
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

> [...]
    > głównej ulicy miasta. Imienne oczywiście, aby wredni ludzie nie
    > sprzedali ich tym, którzy chcieliby pójść :)

    E, tacy po prostu nie przyjdą. Lepiej dać (a jeszcze lepiej tanio
    sprzedać) szkole. Nauczyciele spędzą dzieciaki a te nie tylko nie
    będą zainteresowane ale jeszcze bez zahamowań to okażą ;)

  • 35. Data: 2008-05-06 13:07:07

    Liwiusz napisał(a):

    > To może ja zacytuję, a Ty wyjaśnij, co masz na myśli.
    >
    > § 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy
    > artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z
    > zyskiem,

    Jak flame i czepianie się to dorzucę, każdy organizator sprzedaje z zyskiem :)

    wer