  • 1. Data: 2007-12-10 22:24:56
    Temat: Bezwzględnie zakazać CB w blachosmrodach!
    Od: s...@m...com

    http://wiadomosci.onet.pl/1656076,11,item.html

    Pijak za kierownicą się dowie
    gdzie są "miśki" i uniknie badania na alkomacie,
    potem kogoś zabije i ucieknie pytając czy "czysto"

    200 km/h to po torze wyścigowym a nie polskich drogach na ktorych jest
    ograniczenie 90 czy w zabudowanym 50!

    Jestem za całkowitym zakazem posiadania w
    pojazdach silnikowych (definicja z kodeksu drogowego) gotowego do użycia
    sprzętu CB radio(poza przewozem fabrycznie zapakowanego sprzętu,
    wykluczającego możliwość jego natychmiastowego użycia.) Kiedyś miało to
    służyć bezpieczeństwu na drodze,a dzisiaj służy wyłącznie bezkarności piratom
    drogowym (jako antyradar). Zwracam się z prośbą do odpowiednich władz o
    ustanowienie takiego zakazu

  • 2. Data: 2007-12-10 22:26:23
    Temat: Re: Bezwzględnie zakazać CB w blachosmrodach!
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    s...@m...com pisze:

    > Zwracam się z prośbą do odpowiednich władz o
    > ustanowienie takiego zakazu

    A widzisz tu gdzieś "odpowiednie władze" ?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-12-10 22:30:38
    Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy>

    s...@m...com pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1656076,11,item.html
    >
    > Pijak za kierownicą się dowie
    > gdzie są "miśki" i uniknie badania na alkomacie,
    > potem kogoś zabije i ucieknie pytając czy "czysto"

    gdzie to masz w artykule?

    --
    body {
    name: '|<o?rad Karpieszu>|';

  • 4. Data: 2007-12-10 22:31:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

    Pomijając już kwestie merytoryczne, to jest to grupa dyskusyjna, a nie
    miejsce do składania interpelacji i projektów ustaw. Zwróć się do jakiegoś
    posła, Prezydenta albo napisz wniosek do Rządu. Nikt z nas Ci pomóc nie
    może, a dyskutować nie ma w zasadzie nad czym.

  • 5. Data: 2007-12-10 22:33:49
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    s...@m...com pisze:
    > Jestem za całkowitym zakazem

    Następny troll czy dalej ten sam? ;-)

    BTW,
    http://tnij.org/ajmf
    http://tnij.org/ajmg
    Ale to już przecież nie istotne.

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl

  • 6. Data: 2007-12-11 00:24:00
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    prók!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 7. Data: 2007-12-11 00:33:26
    Od: PawelM <p...@o...pl>

    tam gdzie CB tam tirowcy...a jak oni zobacza ze ktos jedzie wezykiem
    to napewno go "przytrzymaja"...
    pzdr.

  • 8. Data: 2007-12-11 06:32:00
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

    a pudziesz ty, psik

  • 9. Data: 2007-12-11 07:11:45
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    s...@m...com napisał(a):
    > http://wiadomosci.onet.pl/1656076,11,item.html
    >
    > Pijak za kierownicą się dowie
    > gdzie są "miśki" i uniknie badania na alkomacie,
    > potem kogoś zabije i ucieknie pytając czy "czysto"

    zapominales o telefonach no i nalezy rzestac ucyc pisac bo moze kartke
    prze szybe pokazac..

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: