  • 11. Data: 2012-04-17 16:03:29
    Temat: Re: Bezumowne korzystanie - kiedy sie przedawnia ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 14 Apr 2012, _THX. wrote:

    > Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 10 maja 2006 r. sygn. akt III CZP 9/06:
    >
    > "współwłaściciel, który z wyłączeniem pozostałych współwłaścicieli korzysta z
    > nieruchomości wspólnej, jest zobowiązany do rozliczenia uzyskanych z tego
    > tytułu korzyści."
    >
    > Uzasadnienie wyroku Sądu Apelacyjnego w Gdańsku z dnia 17 marca 2009 r. sygn.
    > akt I ACa 149/09:

    O, thx. za gotowy namiar.
    Swoja droga, ciekawe jaki rodzaj dochodu podatkowego jest tu własciwy.
    "Prawie jak najem", ale nie najem, inne dochody tudzież odszkodowanie :>

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2012-04-17 18:18:43
    Od: "_THX." <j...@W...gazeta.pl>

    Mnie bardziej ciekawi jak ugryźć, gdy to nie współwłaściciel, a osoba trzecia
    korzysta odpłatnie i ponad miarę z czyjejś własności (nawet pasowało by
    słówko paser ;))

    -----