  • 1. Data: 2012-03-24 14:15:06
    Temat: Państwowe Biuro Notarialne
    Od: "Jacek" <j...@b...pl>

    Witam,

    gdzie można odnaleźć akt notarialny podpisany w 1982 r.
    w Państwowym Biurze Notarialnym w celu uzyskania odpisu,
    bądź potwierdzenia oryginalności kopii, którą odnalazłem
    w aktach ksiąg wieczystych?

    --
    pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2012-03-24 14:26:31
    Temat: Re: Państwowe Biuro Notarialne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/24/2012 8:15 AM, Jacek wrote:
> [...]
    > w Państwowym Biurze Notarialnym w celu uzyskania odpisu,
    > bądź potwierdzenia oryginalności kopii, którą odnalazłem

    zapewne w archiwum.
    zapytaj pierwszego z brzegu notariusza gdzie tego szukac.

    co to jest oryginalność kopii? :)

  • 3. Data: 2012-03-24 15:14:12
    Od: "Jacek" <j...@b...pl>

    > zapewne w archiwum.
    > zapytaj pierwszego z brzegu notariusza gdzie tego szukac.
    >

    > co to jest oryginalność kopii? :)

    Thx. Oczywiście zgodności kopii z oryginałem ;-)

  • 4. Data: 2012-03-24 15:23:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    [...]
    > co to jest oryginalność kopii? :)

    Wynalazek stworzony podczas wprowadzania w Polsce podatku VAT :D

    (ówczesnie f-ry musiały być podpisywane, odebranie kopii *również*
    - brak podpisu klienta stanowił problem dla wystawcy - i o ile
    z głupota niektórych restrykcji co bardziej zacięci podatnicy
    poradzili sobie skarżac zawzięcie aż do SN - który ówczesnie
    sprawował nadzór nad NSA - to głupota formalna, czyli
    własnie "oryginalnoscia kopii", AFAIR nikt się nie zajał :))

    pzdr, Gotfryd