  • 1. Data: 2002-12-22 09:57:54
    Temat: Bezprawne zamieszczenie moich zdjęć ! - Edipresse Polska S.A.
    Od: g...@p...onet.pl

    Jak długo duża firma jaką jest koncern wydawniczy Edipresse Polska S.A. razem z
    Wirtualną Polską może być głucha na moje żądania usunięcia zdjęć mojego
    autorstwa z ich stron www - zaznaczam umieszczonych tam bez mojej zgody !!!
    Wydawca Edipresse dostał już na piśmie żądanie usunięcia moich zdjęć kilka dni
    temu, na moje emaile zarówno Edipresse Polska S.A. jest głucha a Wirtualna
    Polska zablokowała mi wyrażanie opinii pod moimi zdjęciami - udało mi się
    zrobić jeden taki wpis: Cieszy mnie fakt że zdjęcia mojego autorstwa podobają
    się... ale chciałem zaznaczyć że zdjęcie to zamieszczono na tej stronie bez
    mojej zgody. Żądam natychmiastowego usunięcia tego zdjęcia z tej strony !!!
    Moja opinia i żądanie na ten temat zawarta jest w liście adresowanym do osoby
    odpowiedzialnej za taką sytuacje. Po tym wpisie moje dalsze uwagi zostają
    blokowane komunikatem :Niestety z powodu niecenzuralnych treści Twoich
    poprzednich wypowiedzi dodawanie opinii zostało zablokowane. Nie widzę w moich
    uwagach nic niecenzuralnego....
    Czy to prawda że duży może więcej ? bezczelność i arogancja czy z tym mamy
    wejść do UNI... ?
    Pozdrowienia dla biednych redaktorów z Edipresse Polska S.A. nie posiadających
    pewnie aparatów fotograficznych a umiejących tylko kraść czyjeś zdjęcia ze
    stron www !!!
    Kradnijcie dalej... ale do czasu... i chowajcie dalej głowę w piasek. Viva,
    Przyjaciółka, Przekrój i inne gazety sprzedają się pewnie świetnie... ciekawe
    jak dużo jest w nich tanich zdjęć ściąganych ze stron www ?
    Zenit
    Wiesław Kamiński
    autor stron www: http://www.grzyby.and.pl http://www.grzybypodhala.prv.pl
    http://212.14.33.2/~gory/
    P.S.
    Więcej o wyczynach naszych wspaniałych redaktorów gazet takich jak
    Rzeczpospolita, Dziennik Wrocławski znaleść można na stronie
    http://www.kki.pl/zenit/grzyby_spyt/o_grzybach_prasa
    _2002.html

  • 2. Data: 2002-12-22 10:29:01
    Od: "Grzes" <g...@...com>

    Natychmiast bierz prawnika. Nie dyskutuj z nimi na lamach serwisu.
    Wrzuc ten post na pl.rec.foto tam ten temat byl kilkukrotnie przerabiany
    (skutecznie).

  • 3. Data: 2002-12-22 10:35:03
    Od: "Grzes" <g...@...com>

    Oczywiscie prawnika, nie w celu pomocy w usunieciu zdjec tylko w celu
    uzyskania zaplaty za wykorzystane materialy.

  • 4. Data: 2002-12-22 11:00:52
    Od: g...@p...onet.pl

    > Oczywiscie prawnika, nie w celu pomocy w usunieciu zdjec tylko w celu
    > uzyskania zaplaty za wykorzystane materialy.
    Co do tego że zapłacą i to słono jestem pewny, ale drażni mnie to że nie
    reagują jakby byli pępkiem świata... Podobała mi się reakcja serwisu Winiary na
    mój email na podobny temat napisałem rano a wieczorem znikł cały serwis
    grzyby... (Właścicielem Winiar jest koncer Nestle)
    Tylko że u nich nie ma odzewu na moje emaile (kontakt tam jest tylko przez
    stronę) - no ale jak napiszę do nich polecony to muszą się odezwać...
    Zbyt dużo firm uważa że internet to tani dostarczyciel zdjęć, informacji -
    liczę że niebawem świadomość właścicieli i pracowników tych firm dojrzeje...
    I przekonają się że to co tanie bywa bardzo.... drogie.
    Prawnika już mam.
    Pozdrawiam
    Zenit
    www.grzybypodhala.prv.pl

  • 5. Data: 2002-12-22 11:09:01
    Od: "Grzes" <g...@...com>

    >Podobała mi się reakcja serwisu Winiary na
    >mój email na podobny temat napisałem rano a >wieczorem znikł cały serwis
    >rzyby... (Właścicielem Winiar jest koncer Nestle)

    Mysle jednak ze prawidlowa reakcja bylo by przeproszenie, wyplata stawek
    autorskich za zdjecia, i wtedy ewentualne zdjecie materialow. (albo
    pozostawienie) Nestle nie jest firemka z Pipdowki i dzialania prawnika wokol
    jej serwisu WWW nie przyniosly by jej zaszczytu.