  • 11. Data: 2013-12-18 19:09:59
    Temat: Re: Bezprawne umieszcznie wyroku na stronie
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.12.2013 17:58, Markos wrote:

    > Czyli osoba naruszyła prawo i bezprawnie umieściła wyrok nakazowy (
    > sprawa się nawet nie odbyła )i na dodatek naruszyła moje dobra osobiste.
    > Jutro sprawa idzie do prokuratury

    I za dziesiec lat... przeczytasz sprostowanie w prasie w kartonie pod
    mostem...

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 12. Data: 2013-12-18 19:33:02
    Od: Markos <m...@o...eu>

    W dniu 2013-12-18 19:08, hikikomorisan pisze:

    > A ja zapytam - bo moze to istotne - wyrok jest "na osobe" czy "na firme".

    Firma, tamta osoba tez

  • 13. Data: 2013-12-18 20:23:30
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    On 18.12.2013 11:31, Markos wrote:
    > Sad nie wydał zgody na zamieszczenie wyroku. Zrobił to bezprawnie

    Sąd bezprawnie nie wydał zgody na zamieszczenie wyroku? MSPANC

    --
    live_evil

  • 14. Data: 2013-12-19 00:10:40
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 18.12.2013 19:33, Markos wrote:

    > Firma, tamta osoba tez

    No to bedzie IMHO ciekawie, spor osob prawnych.

  • 15. Data: 2013-12-19 06:49:16
    Od: Markos <m...@o...eu>

    W dniu 2013-12-18 20:23, live_evil pisze:

    > Sąd bezprawnie nie wydał zgody na zamieszczenie wyroku? MSPANC

    Nie sąd, ale tamta osoba która umieściła bezprawnie ten wyrok na
    stronie. Na dodatek naruszyła moje dobra osobiste.

  • 16. Data: 2013-12-19 09:11:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 06:49:16 UTC+1 użytkownik Markos napisał:

    > stronie. Na dodatek naruszyła moje dobra osobiste.

    To chyba powinien ocenić sąd.

  • 17. Data: 2013-12-19 09:21:39
    Od: Markos <m...@o...eu>

    W dniu 2013-12-19 09:11, Kris pisze:

    > To chyba powinien ocenić sąd.

    Dlatego sprawa zostanie dziś zgłoszona do prokuratury.
    Sąd nie napisał że daje wyrok (nakazowy) do wiadomości publicznej.
    Zrobił to bezprawnie. Poza tym napisał bzdury że jestem skazany itd,
    pierdoły, a to tylko mała grzywna, choć bym jej nie dostał bo bym się
    odwołał, ale niestety nie było mnie w kraju.

  • 18. Data: 2013-12-19 11:04:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 19.12.2013 09:21, Markos wrote:

> [...]
    > pierdoły, a to tylko mała grzywna, choć bym jej nie dostał bo bym się
    > odwołał, ale niestety nie było mnie w kraju.

    To moze jednak pomówienie, i na drodze cywilnej walczysz o sprostowanie,
    i duuuuuzeeeeeee odszkodowanie.

  • 19. Data: 2013-12-19 14:04:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 11:04:28 UTC+1 użytkownik hikikomorisan napisał:
    > To moze jednak pomówienie, i na drodze cywilnej walczysz o sprostowanie,
    > i duuuuuzeeeeeee odszkodowanie.
    Ja tam się nie znam ale skoro kogoś sad skazał za np kradzież to nazwanie go
    złodziejem będzie pomówieniem?

  • 20. Data: 2013-12-19 15:00:22
    Od: Markos <m...@o...eu>

    W dniu 2013-12-19 14:04, Kris pisze:
    > Ja tam się nie znam ale skoro kogoś sad skazał za np kradzież to nazwanie go
    złodziejem będzie pomówieniem?

    To nie chodzi nawet o to, bo sprawa to na prawdę błachostka, grzywna 200
    zł i nie chodzi o kradzież :). Ale chodzi o to że osoba bezprawnie
    umieściła wyrok na stronie. Bo naruszyła w ten sposob dobra osobiste,
    ustawe o ochronie danych osobowych i ustawe o konkurencji.