  • 1. Data: 2005-10-30 18:05:47
    Temat: Kontrola biletowa - odwolanie po 110 dniach
    Od: "G G" <k...@X...pl>

    W regulaminie Transkontrol jest o odwolaniach:

    "TERMIN rozpatrzenia: do 30 dni, a w uzasadnionych przypadkach do 60 dni."

    Ja dostalem odpowiedz (negatywna) na moje odwolanie po 110 dniach. Czy jest
    jakies prawo, ktore wskazuje, ze po takim czasie moje odwolanie zostalo
    przyjete i rozpatrzone pozytywnie, a nalozona oplata cofnieta?

    --
    pozdrawiam!
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-10-31 19:19:49
    Temat: Re: Kontrola biletowa - odwolanie po 110 dniach
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

> [...]
    > jakies prawo, ktore wskazuje, ze po takim czasie moje odwolanie zostalo
    > przyjete i rozpatrzone pozytywnie, a nalozona oplata cofnieta?
    Maja 30 dni na rozpatrzenie odwolania. Po tym terminie uznaje sie
    odwolanie za rozpatrzone na korzysc klienta. Notabene - przyszlo poleconym
    ?? Jezeli poleconym to napisac powyzsze (kodeks postepownia
    administracyjnego). Natomiast jezeli nie, to mozna spokojnie wyrzucic.

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 3. Data: 2005-11-01 12:08:10
    Od: "G G" <k...@X...pl>

    "leon" <L...@n...interia.pl> wrote in message

    > Maja 30 dni na rozpatrzenie odwolania. Po tym terminie uznaje sie
    > odwolanie za rozpatrzone na korzysc klienta.

    A jest na to jakis artykul?

    --
    pzdrv!
    Grzegorz

  • 4. Data: 2005-11-01 18:23:22
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    G G napisał(a):
    > A jest na to jakis artykul?

    nie ma
    jak na większość mało prawdziwych informacji ;)

    KG

  • 5. Data: 2005-11-01 19:26:27
    Od: "G G" <k...@X...pl>

    "kam" <#k...@w...pl#> wrote in message
    news:dk8bq6$mtu$3@inews.gazeta.pl... G G napisał(a):

    > nie ma

    :(

    > jak na większość mało prawdziwych informacji ;)

    Malo prawdziwa - znaczy prawdzila, czy nieprawdziwa?

    --
    pzdrv!
    Grzegorz

  • 6. Data: 2005-11-02 17:19:12
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    Dnia Tue, 01 Nov 2005 13:08:10 +0100, G G <k...@X...pl>
    napisał:

    > "leon" <L...@n...interia.pl> wrote in message

    > A jest na to jakis artykul?

    Art. 35.§ 3. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego
    powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie
    skomplikowanej ? nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia
    postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym ? w ciągu miesiąca od dnia
    otrzymania odwołania.

    Art. 129. [Wniesienie odwołania] § 1. Odwołanie wnosi się do właściwego
    organu odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję.
    § 2. Odwołanie wnosi się w terminie czternastu dni od dnia doręczenia
    decyzji stronie, a gdy decyzja została ogłoszona ustnie ? od dnia jej
    ogłoszenia stronie.

    Art. 130. [Wstrzymanie wykonania decyzji] § 1. Przed upływem terminu do
    wniesienia odwołania decyzja nie ulega wykonaniu.

    § 2. Wniesienie odwołania w terminie wstrzymuje wykonanie decyzji.

    leon

  • 7. Data: 2005-11-02 20:50:19
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    leon napisał(a):
> [...]
    > wniesienia odwołania decyzja nie ulega wykonaniu.
    >
    > § 2. Wniesienie odwołania w terminie wstrzymuje wykonanie decyzji.

    To jeszcze wyciągnij wnioski z początkowych artykułów tego kodeksu. I
    napisz gdzie doczytałeś się, że brak odpowiedzi (załatwienia sprawy)
    oznacza załatwienie jej zgodnie z wnioskiem.

    KG

  • 8. Data: 2005-11-02 22:52:25
    Od: "G G" <k...@X...pl>

    > A jest na to jakis artykul?

    Znalazlem tu http://prace.sciaga.pl/35378.html takie cos:

    37. Decyzja uchylona zostaje, gdy sąd stwierdzi:
    [ciach]
    - inne naruszenia przepisów postęp.

    Gdzie znalezc konkretny przepis (tu jest chyba tylko komentarz)? Czy mozna
    to jakos podciagnac pod moj problem? W koncu 110 dni, to jest naruszenie
    przepisow postepowania.
    Calosc jednak mowi o jakiejs innej decyzji, ale decyzja mozna tez nazwac
    "odrzucenie odwolania", co nie?

    --
    pozdrawiam!
    Grzegorz

  • 9. Data: 2005-11-03 09:21:46
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    G G <k...@X...pl> napisał(a):

> [...]
    > przepisow postepowania.
    > Calosc jednak mowi o jakiejs innej decyzji, ale decyzja mozna tez nazwac

    jeśli w regulaminie przewoźnika (myśłę, że chodziło o umowe przewozu?),
    nie ma zapoisu, iż brak odpowiedzi na reklamcję w terminie iluśdni
    oznacza uwzględnienie reklamacji, to upływ 110 dni nie mma zadnego znaczenia.

    przywoływane przepisy kpa nie mają w sprawie zastosowania,
    a odpowiedz przewoźnika na reklamcję nie jest decyzją administracyjną,

    pzdr

    marek radwański

  • 10. Data: 2005-11-03 17:38:44
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > To jeszcze wyciągnij wnioski z początkowych artykułów tego kodeksu. I
    > napisz gdzie doczytałeś się, że brak odpowiedzi (załatwienia sprawy)
    > oznacza załatwienie jej zgodnie z wnioskiem.
    a ty sie lepiej dowiedz, ze brak odpowiedzi na odwolanie uznawane jest za
    jej pozytywne zalatwienie. na korzysc odwolujacego sie oczywiscie.

    leon