  • Data: 2013-05-09 23:34:59
    Temat: Bezczelność PLAY
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem umowę na 3 lata z Play na świadczenie usług telekomunikacyjnych,
    a w niej nawet wykupiony za tzw. "drogie pieniądze";-) b. łatwy do
    zapamiętania numer.
    Ponieważ używałem też usług innego operatora, który zaoferował mi 2 tys
    darmowych minut, z Play korzystałem rzadko i dlatego, przy końcu w/w
    umowy wyraziłem chęć przejścia na usługę tzw. Play na kartę, z
    zachowaniem poprzedniego numeru (Play coś takiego oferuje).
    Poinformowano mnie, zarówno ustnie w salonie, jak i 2-krotnie pismami,
    które otrzymałem w ślad za moim wypowiedzeniem, że aby przejść na Play
    na kartę wystarczy, abym w ciągu 30 dni od daty rozwiązania umowy
    zasilił konto kwota np 5 zł i nowa usługa zostanie uruchomiona.
    W pismach tych PLAY jednoznacznie określił datę rozwiązania umowy. Gdy
    jednak już następnego dnia po tej dacie próbowałem , zgodnie z
    instrukcją, konto zasilić , okazało się, że mojego numeru nie ma już w
    sieci, co potwierdzono w salonie, gdy te sytuację reklamowałem.
    Reklamacja ta została zarejestrowana, nadano jej (znany mi) numer, a po
    pewnym czasie gdy dopytywałem się o jej wynik,poinformowano mnie, że nie
    ma możliwości przywrócenia numeru.
    Oczywiście złożyłem też pisemną reklamację z żądaniem przywrócenia
    numeru, na co do dziś nie dostałem odpowiedzi, wg działu reklamacji do
    nich ona nie wpłynęła, mimo, że ją złożyłem (z potwierdzeniem) w salonie
    Play.
    Co tym sk...m można zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić łatwy (i
    drogi) numer, a także zawiadamiać wszystkich zainteresowanych o nowym?