    From: "Agent CIA" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bardzo proszę o pomoc...
    Date: Tue, 29 Apr 2003 23:21:02 +0200

    Bardzo proszę o pomoc, gdyż w kwestii prawa jestem zielony. Otóż duża grupa
    mieszkańców ma internet drogą radiową, to znaczy do USB jest podłączony
    Wireless USB Adapter, a na dachu budynków są anteny zbiorcze. Dotychczas
    wszystko ładnie działało, nikt się nie czepiał. Obecnie na teren osiedla
    weszła inna firma o znacznie gorszej ofercie i wyższych cenach. A zarząd
    spółdzielni bez porozumienia z mieszkańcami wziął i z nią zawiązał umowę, a
    mojej obecnej kazał się wyniesć, mimo iż przedtem nie protestował przeciwko
    instalacją. Nowa firma po prostu dostarczy zarządowi więcej forsy. Niestety
    nikt się nie liczy z mieszkańcami. Mam pytanie. Czy można złożyć przeciwko
    zarządowi pozew w sadzie jako grupa mieszkańców jako że zarząd działa na ich
    szkodę? Przeciwko komu konkretnie? Prezesowi? Jakie dowody można by
    przedstawić i jakie są szane na wygranie sprawy? Jak się do tego najlepiej
    zabrać?? Czy też lepiej złożyć petycję i próbować na gwałt jakimś sposobem
    odwołać zarząd? Do jakiej instytucji można się poskarżyć? Lub też czym można
    postraszyć zarząd?