  • 11. Data: 2006-06-13 13:14:33
    Temat: Re: Bardzo nieprzyjemny (agresywny) sąsiad. Co można zrobić?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ale myślę ze nadejdzie taki moment....

    Sprowokuj, ale najpierw glosno powiedz "ide z Piotrkiem do warsztatu, bede
    za godzine" - potem trzask drzwiami (bo pewnie slucha przez szklanke) i
    niech malzonka troche pohalasuje :-)))

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2006-06-13 14:36:07
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fn>

    Użytkownik "loopa" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Facetowi przeszkadza np. Stukanie jakie powoduje:
    > - stepper
    > - walizka na kółkach
    > -chodzenie w butach itp.

    Więc nie jeździć po mieszkaniu na walizce oraz chodzić w kapciach a nie w
    butach.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 13. Data: 2006-06-13 16:23:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    loopa wrote:

    > Dyktafon na pewno,
    >
    > Świadkowie .... jak to przeważnie bywa zaden z sąsiadów nawet drzwi nie
    > otworzy, pewnie tylko patrzy przez wizjer... bo to Polska właśnie :(
    >
    > Ale pewnie by się znalazło.

    Umiesz liczyć? To licz na siebie ;-/

    Dyktafon, kamera... A świadek jak się trafi jako bonus.

    > A facet cwany nie pcha się do domu tylko przed drzwiami wyzywa.
    > I to jakoś tak bywa, że nie ma nikogo poza nią w domu. Jakby wiedział .

    Może wie. Typ znudzonego emeryta - taki tylko siedzi w oknie/drzwiach i
    wygląda i nasłuchuje.

  • 14. Data: 2006-06-13 16:24:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Nostradamus wrote:

    > Więc nie jeździć po mieszkaniu na walizce oraz chodzić w kapciach a nie
    > w butach.

    Unosić się nad podłogą i broń boże nie kichać...

  • 15. Data: 2006-06-13 19:32:58
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    wiadomości news:oe53m3-hg7.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Unosić się nad podłogą i broń boże nie kichać...

    I nie oddychać oraz nie mrugać oczami. Nawet nie wiecie jak takie mruganie
    niesie się po budynkach z wielkiej płyty...

    Monika

  • 16. Data: 2006-06-13 20:53:03
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > I nie oddychać oraz nie mrugać oczami. Nawet nie wiecie jak takie mruganie
    > niesie się po budynkach z wielkiej płyty...

    I jeszcze od dachow azbestowych odbija sie ze hoho! I potem to spotegowane
    echo jest takie, ze mi ziemnioki wiendnom w piwnicy!

    Hehe ... przypomnialo mi sie ;-) Mamy sasiadke w bloku na parterze. Jak
    bylem maly, byla pierwsza osoba, ktora zalozyla sobie okratowanie balkonu,
    wiec wszystkie szczyle, w tym ja, mowilismy na nia: kraciara ;-) A ze byla
    troche wrednawa... W kazdym razie nasmiewanie sie z niej spowodowalo, ze w
    koncu zaprosila dzieci na rozmowe i byly negocjacje ;-) Ona przestala nas
    ganiac, a my przestalismy wrzeszczec w kierunku jej balkonu "kraciara" ;-)

    Ech, dziecinstwo... ale to juz totalnie OT. Facet moze spokojnie odpowiadac
    z paragrafu o naruszanie miru domowego z art. 193 Kodeksu Karnego. W koncu
    za wdzieranie sie do domu mozna uznac takze intruzje w postaci walenia w
    drzwi z zamiarem wdarcia sie i niedopuszczanie do zamkniecia drzwi.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 17. Data: 2006-06-14 06:59:21
    Od: "loopa" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > za wdzieranie sie do domu mozna uznac takze intruzje w postaci walenia w
    > drzwi z zamiarem wdarcia sie i niedopuszczanie do zamkniecia drzwi.

    Dzieki

  • 18. Data: 2006-06-14 14:07:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tiger napisał(a):

    > Sprowokuj, ale najpierw glosno powiedz "ide z Piotrkiem do warsztatu, bede
    > za godzine" - potem trzask drzwiami (bo pewnie slucha przez szklanke) i
    > niech malzonka troche pohalasuje :-)))

    a jak sie mu udowodni ze chcial "wzbudzic u adresata wole popelnienia
    czynu zabronionego" to odpowie za podzeganie .. i zreszta bardzo slusznie.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 19. Data: 2006-06-14 14:43:14
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    W dniu 6/14/2006 4:07 PM, Przemek R. wrote :

    > a jak sie mu udowodni ze chcial "wzbudzic u adresata wole popelnienia
    > czynu zabronionego" to odpowie za podzeganie .. i zreszta bardzo slusznie.

    W sumie to za prowokację, a nie za podżeganie. Nie wydaje mi się, żeby
    termin "nakłanianie" był aż tak szeroki -- przecież idąca ulicą
    wydekoltowana młoda kobieta w mini też, dla niektórych, wzbudza u
    adresata wolę popełnienia czynu zabronionego.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the

  • 20. Data: 2006-06-14 16:23:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wydekoltowana młoda kobieta w mini też, dla niektórych, wzbudza u
    > adresata wolę popełnienia czynu zabronionego.

    ale ona nie ma zamiaru takiego by podniecony przez nia gosc ja zgwalcil
    a ewentulanie poderwal czy sie po prostu slinil. Liczy sie zamiar.

    A podzeganiem to jest, cytat pochodzi z Gardockiego :)