  • 1. Data: 2003-01-23 03:35:13
    Temat: Bankructwo mozliwe?
    Od: q...@n...net

    Czy jest mozliwe sadowe potwierdzenie bankructwa ?

  • 2. Data: 2003-01-23 09:01:43
    Temat: Re: Bankructwo mozliwe?
    Od: "Piotrus" <p...@d...com.pl>

    Nie rozomiem o co Ci chodzi. To sąd wydaje decyzję o upadłości więc co
    jeszcze mógłby potwierdzić.

  • 3. Data: 2003-01-23 23:36:48
    Od: q...@n...net

    Piotrus wrote:Nie rozomiem o co Ci chodzi. To sąd wydaje decyzję o
    upadłości więc co jeszcze mógłby potwierdzić.

    Wyglada mi, ze nie wprost odpowiedziales na moje pytanie. Wlasnie o to mi
    chodzilo.
    Nie wiedzialem czy mozna oglosic sie bankrutem. Z Twojej odpowiedzi
    wnioskuje ze mozna.
    Nie wiesz przypadkiem jak zaczac zalatwiac taka sprawe i ile to mniej
    wiecej kosztuje?
    Dzieki i pozdr.

  • 4. Data: 2003-01-24 07:13:41
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Nie wiedzialem czy mozna oglosic sie bankrutem. Z Twojej odpowiedzi
    : wnioskuje ze mozna.

    pod warunkeim, że jestes przedsiębiorcą

    : Nie wiesz przypadkiem jak zaczac zalatwiac taka sprawe i ile to mniej
    : wiecej kosztuje?

    spełniać przesłanki z ustawy
    zrobić bilans,
    złożyć wniosek do sądu (200 zł)

  • 5. Data: 2003-01-24 13:51:10
    Od: q...@n...net

> [...]
    > wiecej kosztuje?
    > ..............spełniać przesłanki z ustawy zrobić bilans, łożyć wniosek

    Podziekowania. Dzieki Tobie zaczynam widziec swiatlo w tym "tunelu".
    Nie wiesz przypadkiem jaka to ustawa i gdzie ja na necie znalezc?

    PS.
    Czy mam rozumiec, ze prywatna osoba nie moze zbankrutowac?
    Mam na mysli ustawowo/prawnie/legalnie/urzedowo/oficjalnie/--czy jak to
    nazwac.

  • 6. Data: 2003-01-24 14:04:36
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Nie wiesz przypadkiem jaka to ustawa i gdzie ja na necie znalezc?

    prawo upadłościowe - rozporządzenie prezydenta RP z roku 1934,
    dostępna na http://www.sejm.gov.pl/prawo/prawo.html -> Internetowy System
    informacji Prawnej,

    mówiłem ,że magisterkę z tego pisałem :)

    : Czy mam rozumiec, ze prywatna osoba nie moze zbankrutowac?
    : Mam na mysli ustawowo/prawnie/legalnie/urzedowo/oficjalnie/--czy jak to
    : nazwac.

    nie może ogłosić upadłości w sensie tej ustawy,
    więc nie może :(

  • 7. Data: 2003-01-25 00:12:30
    Od: q...@n...net

    > mówiłem ,że magisterkę z tego pisałem :)

    Nie nie mowiles. Gratulacje.

    > :nie może ogłosić upadłości w sensie tej ustawy, więc nie może :(

    Przezyje :-))).

    Dzieki za pomoc.