    From: q...@n...net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bankructwo mozliwe?
    Date: Thu, 23 Jan 2003 23:36:48 GMT

    Piotrus wrote:Nie rozomiem o co Ci chodzi. To sąd wydaje decyzję o
    upadłości więc co jeszcze mógłby potwierdzić.

    Wyglada mi, ze nie wprost odpowiedziales na moje pytanie. Wlasnie o to mi
    chodzilo.
    Nie wiedzialem czy mozna oglosic sie bankrutem. Z Twojej odpowiedzi
    wnioskuje ze mozna.
    Nie wiesz przypadkiem jak zaczac zalatwiac taka sprawe i ile to mniej
    wiecej kosztuje?
    Dzieki i pozdr.