  • 1. Data: 2003-01-22 23:23:18
    Temat: znak towarowy
    Od: "Rawik" <r...@o...pl>

    Czy znakiem towarowym może być tylko jakies logo (okreslony kształt, color
    itp) czy wyraz, nazwa własna?

  • 2. Data: 2003-01-23 05:41:25
    Temat: Re: znak towarowy
    Od: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "Rawik" <r...@o...pl> wrote in news:b0n97h$4df$1@news.tpi.pl:

    > Czy znakiem towarowym moze byc tylko jakies logo (okreslony ksztalt,
    > color itp) czy wyraz, nazwa wlasna?

    Logo napewno moze byc znakiem towarowym.Wyraz,nazwa wlasna odpada z wzgledu na to
    ze pr.wlasnosci.przemysl. mowi ze znakiem towarowy to oznaczenie ktore da sie
    przedstawic w sposob graficzny lub takie ktore da sie wyrazic graficznie.Inna
    sprawa jesli by sie wymyslilo dla nazwy wlasnej czy wyrazu jego odpowiednik
    graficzny tak zeby sie ladnie odroznialo od potocznego wyobrazenia na temat danego
    wyrazu w glowach klientow czy przedsiebiorcow i sie kojarzylo np z Twoja firma.

    --
    "Testowalem drapanie i dziala doskonale w towarzystwie,
    gdy sie podrapie po glowie zaraz drapia sie inni"

  • 3. Data: 2003-01-23 11:24:46
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    sie
    > przedstawic w sposob graficzny lub takie ktore da sie wyrazic graficznie.

    W tym co piszesz chyba coś jest nie tak, bo inaczej na liście znaków
    towarowych
    nie mogłyby się znaleźć takie słowa jak np. "Marco Polo", "Roger" czy "6
    kucharek" -
    wszystkie bez specjalnej formy graficznej.

    pozd.Pix

  • 4. Data: 2003-01-23 11:35:50
    Od: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    "pix" <p...@w...pl> wrote in news:b0ojd7$c4p$1@news.tpi.pl:

    > wzgledu na to
    > sie
    >
    > W tym co piszesz chyba coś jest nie tak, bo inaczej na liście znaków
    > towarowych
    > nie moglyby sie znaleLc takie slowa jak np. "Marco Polo", "Roger" czy
    > "6 kucharek" -
    > wszystkie bez specjalnej formy graficznej.
    >
    > pozd.Pix

    Masz racje,pomylilem sie kurde :) Tak to jest jak wstaje sie o 6 rano i czlowiek
    nie do konca obudzony wlacza kompa a potem dopiero glowe heh.Dzieki za zwrocenie
    uwagi.

  • 5. Data: 2003-01-23 11:46:26
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    czlowiek
    > nie do konca obudzony wlacza kompa a potem dopiero glowe heh.Dzieki za

    A to całe szczęście, bo już zacząłem się zastanawiać czy przypadkiem nie
    umknęło mi coś istotnego :-))

    Pix