  • 11. Data: 2010-04-21 21:07:36
    Temat: Re: Bank dzwoni wieczorami - co mogę zrobić?
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    kupic telefon stajonarny z blokada polaczen przychodzacych
    i tyle, po co sie uzerac z kazdym pracownikiem z danej fiormy z osobna:)

  • 12. Data: 2010-04-22 14:33:46
    Od: "NieJorgnijSie" <t...@u...com>

    Miałem to na komórce służbowej. Szlag mnie trafiał. Zadzwoniłem do PLUSa i
    włączyli mi usługę - teraz z num. zastrzeżonego nie można się do mnie
    dodzwonić. Jak nie dzwonią z zastrzeżonego informuję że nie życzę sobie
    rozmowy i następuje rozłączenie bez względu na protesty.

  • 13. Data: 2010-04-22 15:52:06
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 16:33:46 +0200, NieJorgnijSie napisał(a):

> [...]
    > dodzwonić. Jak nie dzwonią z zastrzeżonego informuję że nie życzę sobie
    > rozmowy i następuje rozłączenie bez względu na protesty.

    Tylko że wtedy nikt z numerów niezidentyfikowanych się nie dodzwoni. Więc
    to takie sobie rozwiązanie.

    Henry

  • 14. Data: 2010-04-22 16:02:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-22 16:33, NieJorgnijSie pisze:
> [...]
    > dodzwonić. Jak nie dzwonią z zastrzeżonego informuję że nie życzę sobie
    > rozmowy i następuje rozłączenie bez względu na protesty.

    Ja zadzwoniłam do Orange i powiedzieli, że tak się nie da :-(

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-04-23 15:18:37
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Henry(k) zapodal(a):

    > Tylko że wtedy nikt z numerów niezidentyfikowanych się nie dodzwoni. Więc
    > to takie sobie rozwiązanie.

    1. kupić sobie cywilizowany telefon
    2. zainstalować program do filtrowania połączeń. Na symbiana jest Advanced
    Call Manager, używam go i mam:
    - w ciągu dnia (od 7 do 17) akceptuje wszystkie połączenia
    - od 17 akceptuje tylko te z książki telefonicznej

    Sposobów na ustawienia jest cała masa, włącznie z tym że telefon rozpozna
    że jesteś w domu i włączy odpowiedni profil (np 'bloku spoza książki').

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 16. Data: 2010-04-23 16:56:36
    Od: r...@p...onet.pl

    > Bank (właściwie to citi i mbank) dzwonią do mnie wieczorami z ofertami
    > handlowymi. To taka jakaś nowa moda - widać zawracanie dupy w dzień już
    > nie działa, kryzys się kończy, pieniędzy na promocję przybyło i marketoidy
    > wymyśliły nowe 'strategie', psia ich mać.
    >
    > Co ja właściwie powinienem zrobić, żeby przestali dzwonić?

    wieczorem, jak nie spodziewasz się już telefonów od znajomych, to włącz
    bezwarunkowe przekierowanie na jakiś darmowy numer, sprobuj np *21*997# a rano
    wyłącz #21#

  • 17. Data: 2010-04-23 20:06:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 23.04.2010 r...@p...onet.pl <r...@p...onet.pl> napisał/a:

    > wieczorem, jak nie spodziewasz się już telefonów od znajomych, to włącz
    > bezwarunkowe przekierowanie na jakiś darmowy numer, sprobuj np *21*997# a rano
    > wyłącz #21#

    Trzeba być kompletnym debilem, żeby w ten sposób utrudniać pracę Policji.
    --
    Samotnik

  • 18. Data: 2010-04-23 21:02:34
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-23 22:06, Samotnik pisze:

    > Trzeba być kompletnym debilem, żeby w ten sposób utrudniać pracę Policji.

    To już chyba lepiej przekierować na numer 986 (straż miejska). Oni
    wcale telefonów nie odbierają.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-04-23 21:38:59
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl>

    > Trzeba być kompletnym debilem, żeby w ten sposób utrudniać pracę Policji.

    A w jaki należałoby ?

  • 20. Data: 2010-04-23 22:11:58
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    .

    > Trzeba być kompletnym debilem, żeby w ten sposób utrudniać pracę Policji.

    Dokładnie, w pełni się zgadzam. Zresztą nie chodzi nawet o utrudnianie pracy
    policji, co o blokowanie numeru alarmowego, czyli utrudnianie dodzwonienia się
    osobom potrzebującym pilnie coś zgłosić.

    Inna sprawa, że nie da się ustawić przekierowania na numer 997 (na szczęście).

    Piotr