  • 1. Data: 2011-02-03 15:47:22
    Temat: Bank Faktur - co te je
    Od: "trok" <t...@t...pl>

    Witam,

    trochę może nie ta grupa, ale ...
    dziś na służbowego maila (w nim jest moje imię i nazwisko) dostałem info od
    Banku Faktur, jakobym był ich użytkownikiem:
    "Szanowny Użytkowniku, dziękujemy za rejestrację. Kliknij w następujący
    link, aby potwierdzić: XXXXXXXXXX"
    Oczywiście nigdzie się nie rejestrowałem to i niczego nie potwierdzałem (tj.
    nie kliknąłem),

    za parę chwil przyszedł drugi mail:
    "Szanowny Użytkowniku, Firma ${providerName} wystawiła dla Ciebie
    następujący dokument: Faktura VAT nr. 01/01/11"

    reasumując nigdzie się nie rejestrowałem, pierwsze słysze o takim
    ustrojstwie. Jakaś menda wystawiła na mnie fakturę i sądzi, że będę płacił.
    Pytanie co robić? Na chwilę obecną nie dzwoniłem, żeby wyjaśniać, bo niby
    czemu? Jak sądzę za jakiś czas przyjdzie mail o nie zapłaconej fakturze, co
    wtedy?

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 2. Data: 2011-02-03 16:00:27
    Temat: Odp: Bank Faktur - co te je
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    ?Użytkownik "trok" <t...@t...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Na chwilę obecną nie dzwoniłem, żeby wyjaśniać, bo niby czemu? Jak sądzę za
    > jakiś czas przyjdzie mail o nie zapłaconej fakturze, co wtedy?

    olac
    jedyne co cie interesuje to polecone badz faktury od firm z ktorymi
    robisz interesy

  • 3. Data: 2011-02-03 16:07:12
    Temat: Re: Bank Faktur - co te je
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - trok raczył napisać:
> [...]
    > czemu? Jak sądzę za jakiś czas przyjdzie mail o nie zapłaconej fakturze, co

    http://www.bankfaktur.pl/ ?
    W stopce " Pulsynar Sp. z o.o. realizuje projekt "Stworzenie
    internetowego portalu do produkcji, wymiany i prezentacji faktur
    elektronicznych." Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze
    środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
    Operacyjnego - Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.1. - Wspieranie
    działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej.
    Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. Inwestujemy
    w waszą przyszłość."

    A postraszyć cwaniaków za chamskie sztuczki marketingowe i spam.
    --
    Sátoraljaújhely