  • 1. Data: 2011-02-03 14:49:32
    Temat: pieczatka w ksiazeczce zdrowia
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy pieczatka firmy, wraz z podpisem w ksiazeczce zdrowia, stanowi o tym ze
    sie pracowalo u tego kto podbijal ksiazeczke ?( pracodawcy )

    pozdr

    CeZ__134

  • 2. Data: 2011-02-03 14:50:44
    Temat: Re: pieczatka w ksiazeczce zdrowia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy pieczatka firmy, wraz z podpisem w ksiazeczce zdrowia, stanowi o tym
    > ze sie pracowalo u tego kto podbijal ksiazeczke ?( pracodawcy )

    Z załozenia powinno. Ostatecznym dowodem jest Świadectwo Pracy.

  • 3. Data: 2011-02-03 15:03:53
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

    > Z załozenia powinno. Ostatecznym dowodem jest Świadectwo Pracy.

    Teraz pytanie;
    Skoro nie mam zadnej umowy ( znaczy ze nie pracowalem ), a pracodawca podbil
    i podpisal mi ksiazeczke zdrowia to znaczy ze nie pracowalem u niego ?..Jak
    dowiesc w sadzie ze pracowalem u goscia ( wisi mi sporo kasy ). skoro nie
    mam umowy, a mam podbita ksiazeczke ?..

    CeZ__134

  • 4. Data: 2011-02-03 15:13:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-03 16:03, CeZ__134 pisze:

> [...]
    > dowiesc w sadzie ze pracowalem u goscia ( wisi mi sporo kasy ). skoro nie

    Pozew o ustalenie istnienia stosunku pracy oraz o wypłatę wynagrodzenia
    za nią.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-02-03 15:16:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2011 8:49 AM, CeZ__134 wrote:
    > Witam
    >
    > Czy pieczatka firmy, wraz z podpisem w ksiazeczce zdrowia, stanowi o tym ze
    > sie pracowalo u tego kto podbijal ksiazeczke ?( pracodawcy )

    nie musi, ale moze.

    jak wpadnę do sekretariatu jakies firmy, zobacze piecztki na stole i
    przywale jedną w swojej książeczce to oznacza to, ze tam pracowałem?

    jak masz ty pieczątek sporo, ktoś jeszcze potwierdzi ze pracowales,
    osoba wstawiająca te pieczątki potwierdzi, ze to robiła, to wowczas masz
    duze szanse, ze w sadzie uznają, ze jednak pracowałeś.

  • 6. Data: 2011-02-03 15:18:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2011 9:03 AM, CeZ__134 wrote:

    > Teraz pytanie;
    > Skoro nie mam zadnej umowy ( znaczy ze nie pracowalem )

    to nic nie znaczy

> [...]
    > dowiesc w sadzie ze pracowalem u goscia ( wisi mi sporo kasy ). skoro nie

    jak wyzej, jak z okolicznosci bedzie wyniało, ze pracowałeś to znaczy,
    że pracowałeś. pieczatki w książcze mogą być jedną z okoliczności to
    potwierdzjacych.

  • 7. Data: 2011-02-03 17:28:23
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

> [...]
    > wstawiająca te pieczątki potwierdzi, ze to robiła, to wowczas masz duze
    > szanse, ze w sadzie uznają, ze jednak pracowałeś.

    Nie pracowalem tam sam. jeszcze jednemu koleszce wywinal taki sam numer.
    Podbil ksiazeczke i tez wisi kase.
    Wiec, pozew zbiorowy z koleszka napisac, czy samodzielnie dochodzic swoich
    prac ?

    CeZ__134

  • 8. Data: 2011-02-03 17:31:06
    Od: "CeZ__134" <D...@p...onet.pl>

    > Pozew o ustalenie istnienia stosunku pracy oraz o wypłatę wynagrodzenia za
    > nią.

    Czyli pozew do sadu i tak musze zlozyc..Teraz, czy skladac pozew o ustalenie
    istnienia( torche nie rozumiem tego stwierdzenia )stosunku pracy, czy pozew
    o zaplate i ... odszkodowanie czy jak ?..
    Jutro przejade sie do sadu pracy. moze tak mi konkretnie pomoga i fachowo
    wyjasnia sprawe ( czy mam w ogole szanse na wygranie i odzyskanie kasy )

    pozdr

    CeZ__134

    CeZ__134

  • 9. Data: 2011-02-03 19:05:02
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Czy pieczatka firmy, wraz z podpisem w ksiazeczce zdrowia, stanowi o tym
    > ze
    > sie pracowalo u tego kto podbijal ksiazeczke ?( pracodawcy )

    NIE, jeśli jest to pieczątka Powiatowego Urzędu Pracy, to możesz być tam
    zarejestrowany jako bezrobotny.

  • 10. Data: 2011-02-03 20:27:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> napisał

    > Jutro przejade sie do sadu pracy. moze tak mi konkretnie pomoga i
    > fachowo wyjasnia sprawe ( czy mam w ogole szanse na wygranie i
    > odzyskanie kasy )

    Na zbyt wiele nie licz, sąd to nie poradnia.
    Jeśli faktycznie chodzi o sporo kasy to zainwestuj
    parę złotych w adwokata.