  • 1. Data: 2002-07-17 13:18:03
    Temat: Badania psychologiczne w trakcie rozwodu
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Mam pytanie! Rozwodzę się i na ostatniej rozprawie cała nasza rodzina, czyli
    moja jeszcze-żona, dzieci i ja dostały skierowanie do Rodzinnego Ośrodka
    Diagnostyczno Konsultacyjnego na badania. Mam pytania jak wyglądają takie
    badania? Czy jest to rozmowa z każdym z osobna? Czy rozwiązywanie testów?
    Martwię się, ponieważ żona wyprowadziła się z dziećmi, utrudnia mi z nimi
    kontakt mimo nakazu sądu aby dołozyła wszelkich starań aby ten kontakt
    zachować. Szantażuje dzieci emocjonalnie, jeżeli któreś chce się ze mną
    spotkać, poza tym wiem, że mają już wyuczone regułki co mają mówić. Czy
    psycholog jest w stanie dotrzeć do prawdy mimo takiego prania mózgu jakie ona
    im zastosowała?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2002-07-17 16:21:40
    Temat: Re: Badania psychologiczne w trakcie rozwodu
    Od: "baya" <b...@w...pl>

    Wysłałam na priv.
    baya

  • 3. Data: 2002-07-18 10:47:25
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <t...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Martwię się, ponieważ żona wyprowadziła się z dziećmi, utrudnia mi z nimi
    > kontakt mimo nakazu sądu aby dołozyła wszelkich starań aby ten kontakt

    Medeycyna zna takie przypadki....
    W znanych mi przypadkach mimo "kombinacji" zon dzieci "zdradzaly" "stan
    faktyczny".

    Wiec radze po prostu spokojnie udac sie do poradni i neprobowac
    "koloryzowac".

    Czasem strony chca koniecznie "dolozyc drugiej".

    Dobrze byloby moze porozmawiac szczerze z zona, ze przeciez dzieciom dzieie
    sie w ten sposob krzywda, i ione PRAWIE NA PEWNO w koncu "wyplaca" rodzicom
    za swe krzywdy...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2002-07-18 10:51:52
    Temat: Odp: Badania psychologiczne w trakcie rozwodu
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah668p$5kg$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > sie w ten sposob krzywda, i ione PRAWIE NA PEWNO w koncu "wyplaca"
    rodzicom
    > za swe krzywdy...
    >
    > Boguslaw

    Tak jest:-) mądrze piszesz

    Sandra

  • 5. Data: 2002-07-18 11:32:19
    Od: <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > "koloryzowac".
    >
    > Czasem strony chca koniecznie "dolozyc drugiej".

    To jest dokładnie przyczyną tego, że żona pierze mózgi dzieciom.

    > Dobrze byloby moze porozmawiac szczerze z zona, ze przeciez dzieciom dzieie
    > sie w ten sposob krzywda, i ione PRAWIE NA PEWNO w koncu "wyplaca" rodzicom
    > za swe krzywdy...

    Tłumaczyłem to jej ja i 3 psychologów, niestety jest to typ oporny na
    jakąkolwiek argumentację.
    Pozdrawiam
    T.

  • 6. Data: 2002-07-18 12:06:05
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    <t...@p...onet.pl> [...]

    > Tłumaczyłem to jej ja i 3 psychologów, niestety jest to typ oporny na
    > jakąkolwiek argumentację.
    > Pozdrawiam
    > T.

    Niektore typy to maja...
    Lecz trzeba byc naprawde fachowcem, by w badaniach dzieci sie nie "wydaly"
    jak jest naprawde...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2002-07-18 19:38:38
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah66hc$afq$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:ah668p$5kg$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > rodzicom

    > Tak jest:-) mądrze piszesz

    Oki, w takim badz razie pytanie... nie mielismy slubu, corka mieszka ze mna
    (Krakow), syn z ojcem (Warszawa). Czy moge sie zwrocic do sadu o zbadanie
    syna, jego ojca i matki jego ojca (babki) ??. Wiem czym moj syn jest
    karmiony, chcialabym temu zapobiec, albo i nawet zabrac syna do siebie...
    Mam szanse na cos takiego??

    Kania

  • 8. Data: 2002-07-19 07:38:40
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kania" [...]
> [...]
    > syna, jego ojca i matki jego ojca (babki) ??. Wiem czym moj syn jest
    > karmiony, chcialabym temu zapobiec, albo i nawet zabrac syna do siebie...

    Zalezy co oznacza "marmiony". Jesli o zywnosc to co innego,
    jesli o informacje, co innego

    Mysle, ze zalezy tez od tego, jaka jest podstawa prawna przebywania syna u
    ojca.

    Boguslaw

  • 9. Data: 2002-07-19 15:58:58
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak <b...@u...agh.edu.pl> w wiadomości do grup dys
    kusyjnych napisał:ah8fit$q05$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Zalezy co oznacza "marmiony". Jesli o zywnosc to co innego,
    > jesli o informacje, co innego

    Nie chodzi o zywebie tylko o to czego dzieciak sie naslucha na temat moj i
    mojej rodziny.

    > Mysle, ze zalezy tez od tego, jaka jest podstawa prawna przebywania syna u
    > ojca.

    To jego ojciec. To wszystko. Nie bylo zadnej sprawy w sadzie, po prostu w
    pewnym momencie bylam za miekka... Teraz za to placic dzieciak, jego siostra
    i ja...

    Kania

  • 10. Data: 2002-07-22 08:32:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Kania" <[...]
    > To jego ojciec. To wszystko.

    A kto ma "prawa rodzicielskie" ?

    > Nie bylo zadnej sprawy w sadzie, po prostu w
    > pewnym momencie bylam za miekka... Teraz za to placic dzieciak, jego
    siostra
    > i ja...

    Dzieci ZAWSZE w takich wypadkach placa.
    Chodzi jednak o to, buy placily jak najmniej...

    Jesli ma Pani prawa rodzicielskie, to mozna rozwazyc zabranie chlopca do
    domu.....

    Boguslaw