    From: <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Badania psychologiczne w trakcie rozwodu
    Date: 17 Jul 2002 15:18:03 +0200

    Mam pytanie! Rozwodzę się i na ostatniej rozprawie cała nasza rodzina, czyli
    moja jeszcze-żona, dzieci i ja dostały skierowanie do Rodzinnego Ośrodka
    Diagnostyczno Konsultacyjnego na badania. Mam pytania jak wyglądają takie
    badania? Czy jest to rozmowa z każdym z osobna? Czy rozwiązywanie testów?
    Martwię się, ponieważ żona wyprowadziła się z dziećmi, utrudnia mi z nimi
    kontakt mimo nakazu sądu aby dołozyła wszelkich starań aby ten kontakt
    zachować. Szantażuje dzieci emocjonalnie, jeżeli któreś chce się ze mną
    spotkać, poza tym wiem, że mają już wyuczone regułki co mają mówić. Czy
    psycholog jest w stanie dotrzeć do prawdy mimo takiego prania mózgu jakie ona
    im zastosowała?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.