  • 11. Data: 2011-09-29 05:57:24
    Temat: Re: Bać się czy nie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.09.2011 23:51, Andy Niwiński pisze:

    > Ta, a wy nie znacie Jacka Budy? Loknijcie na archiwum grupy p.r.zwierzaki.
    > Jacek już tak ma.

    Czy to jakaś odmiana Buzdygana?

  • 12. Data: 2011-09-29 06:35:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:j611c3$6kj$...@i...gazeta.pl...

    > Czy to jakaś odmiana Buzdygana?

    nie, sądząc po jego wpisach, chłopak naprawdę jest lekko upośledzony, także
    w miarę możliwości olewać wpisy, nie wyśmiewać

  • 13. Data: 2011-09-29 07:37:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 23:51:58 +0200, Andy Niwiński napisał(a):

    > Ta, a wy nie znacie Jacka Budy? Loknijcie na archiwum grupy
    > p.r.zwierzaki. Jacek już tak ma.

    Właśnie sobie przypomniałem -- zwierzaków kilka lat już nie
    odwiedzałem... biedny facet raczej.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl