  • 1. Data: 2011-09-28 19:16:02
    Temat: Bać się czy nie
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Mam problem oto fakty

    Jest kolega którego znam od 8 lat
    wiele razy gadaliśmy na gadu gadu wieloma godzinami
    dzwoniłem wiele razy itd
    Od pewnego czasu nie chce ze mną gadać
    a ostatnio zagroził że jak zadzwonie do niego to złoży sprawe w prokuraturze a
    stakling wiadomo o co chodzi
    Ostatnio zadzwoniłem do niego
    za chwile zglosił się rzecznik asystent jego i stwierdził że sprawa zostanie
    skierowana do prokuratury z wnioskiem o mozliwości popełnienia przestemstwa
    poprosiłem go aby tego nie robił
    poinformowałem go ze kasuje wszystkie numery gadu gadu
    telefony na komórce ,kasuje adresy majlowe
    powiedział ze daje mi kolejna szanse
    tym czasem dziś zadzwonił do mnie po 15 i powiedział ze dziś wpłyneło
    zawiadomienie do prokuratury w Warszawie o możliwości popełnienia przestęmstwa
    chodzi o skaling
    Powiedział też że cytuje
    1- Bede przesłuchiwany w Warszawie 300 km ode mnie bede aresztowany i bede
    siedział w więzieniu

    co wy na to strachy czy facet żarty sobie robi
    1- gdzie bede przesłuchany w1 kolejnośći w warszawie czy w miejscu zamieszkania
    2- gdzie odbędzie się rozprawa sądowa
    4- co sadzicie o tym
    Bać się czy
    sory za błędy

  • 2. Data: 2011-09-28 19:27:57
    Temat: Re: Bać się czy nie
    Od: arturs <a...@g...com>

    Bać się..
    spakować torbę podróżną do 2 kg.. szczoteczkę do zębów nosić przy sobie
    nawet w nocy bo przychodzą o 5 rano...

  • 3. Data: 2011-09-28 19:29:43
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 21:16, Jacek Buda pisze:
    > Mam problem oto fakty
    ROTFL

    > Bać się czy
    Bać się...Boga i polonistki. I mamy się bać, bo jak przeczyta co jej
    pociecha wypisuje to szlaban na komputer gwarantowany i kieszonkowe
    obcięte na bank.

    --
    MZ

  • 4. Data: 2011-09-28 19:36:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/28/2011 2:16 PM, Jacek Buda wrote:
    > Mam problem oto fakty

    [ciach]

    Ile masz lat?

  • 5. Data: 2011-09-28 19:52:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 21:29, MZ pisze:
    > Bać się...Boga i polonistki. I mamy się bać, bo jak przeczyta co jej
    > pociecha wypisuje to szlaban na komputer gwarantowany i kieszonkowe
    > obcięte na bank.

    Ja nawet nie doczytałem ;) O co chodzi? Tak w jednym zdaniu :)

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2011-09-28 20:02:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Jacek Buda

    > Bać się czy
    > sory za błędy

    Są dwie możliwości. Albo trollujesz albo wymagasz konsultacji
    psychiatrycznej.

  • 7. Data: 2011-09-28 20:26:02
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 28.09.2011 21:52, Liwiusz wrote:

    > Ja nawet nie doczytałem ;) O co chodzi? Tak w jednym zdaniu :)

    "przestempstwo skalingu"

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 8. Data: 2011-09-28 20:30:07
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-28 21:52, Liwiusz pisze:

    > Ja nawet nie doczytałem ;) O co chodzi? Tak w jednym zdaniu :)

    W jednym to ciężko, bo się dziecię neostrady nie może określić, czy o
    "stakling" czy o "skaling" czy może o stalking<- to już mój domysł,
    chodzi. Z bełkotu wynika, że dziecko się pokłóciło z kolegą i teraz
    asystent kolegi:) rzekomo straszy je, że rzekomo "dziś wpłyneło
    zawiadomienie do prokuratury w Warszawie o możliwości popełnienia
    przestęmstwa". No i teraz dzieciak spanikował, bo ma do Warszawy 300km i
    trzeba będzie świnkę skarbonkę na bilet rozbić, usprawiedliwienie do
    szkoły podrobić itd więc dopytuje, gdzie będzie przesłuchiwany, bo jak w
    miejscu zamieszkania to może wystarczy tylko to usprawiedliwienie
    wyprodukować a świnka przeżyje....
    --
    MZ

  • 9. Data: 2011-09-28 21:51:58
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "to" <t...@x...abc> schrieb im Newsbeitrag
    > begin Jacek Buda

    > Są dwie możliwości. Albo trollujesz albo wymagasz konsultacji
    > psychiatrycznej.

    Ta, a wy nie znacie Jacka Budy? Loknijcie na archiwum grupy p.r.zwierzaki.
    Jacek już tak ma.

  • 10. Data: 2011-09-29 02:41:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/28/2011 4:51 PM, Andy Niwiński wrote:
    > Ta, a wy nie znacie Jacka Budy?

    jeszcze nie