  • 1. Data: 2011-09-28 14:13:10
    Temat: Insunuacje a prawo
    Od: "Anka" <A...@o...pl>

    Witam, czy jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć z punktu prawnego gdzie jest
    cienka granica pomiędzy insunuacjami jako ogólnikami i niedomówieniami a
    warunkowym opisem sytacyjnym?
    Np. Jeżeli to było zrobione tak i tak to uważam, że zostaliśmy oszukani
    przez firmę XXX... -czy to jest też insynuacja i za teo się siedzi? Pytam,
    bo mi grożą.

  • 2. Data: 2011-09-28 14:37:26
    Temat: Re: Insunuacje a prawo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/28/2011 9:13 AM, Anka wrote:
> [...]
    > Np. Jeżeli to było zrobione tak i tak to uważam, że zostaliśmy oszukani
    > przez firmę XXX... -czy to jest też insynuacja i za teo się siedzi?

    Jesli firma maiła coś zrobić metodą X, bo tak się umawialiście, zrobiła
    metodą Y, o której ci nie powiedziała i dalej twierdziła, ze robota
    jest zrobiona metodą X i zapłciłaś za metodę X, to wowczas cię oszukała.

    Jeśli coś zrobiła tak i tak, a tobie wydawało się, że zrobią to inaczej,
    ale tego nie uzgadnialiście, to raczej o oszustwie ciężko mówić.