    From: j...@p...onet.eu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: BIURA PRAWNE-JAK DZIAŁAJĄ?
    Date: 23 Aug 2006 10:36:53 +0200

    Ale Drogi Neko
    tam jest napisane
    74.11.Z Działalność prawnicza

    Podklasa ta obejmuje:
    - reprezentowanie interesów jednej strony przeciw drugiej stronie przed sądem
    lub innym ciałem
    orzekającym, prowadzone przez adwokatów, radców prawnych lub pod ich nadzorem:
    - doradztwo i reprezentowanie w sprawach cywilnych,
    - doradztwo i reprezentowanie w sprawach karnych,
    - doradztwo prawne w przypadkach sporów pracowniczych,
    - doradztwo prawne i ogólne konsultacje, przygotowywanie dokumentów prawnych w
    zakresie:
    - porozumień i umów zawieranych między podmiotami gospodarczymi i innych
    dokumentów związanych
    z działalnością społeczno- gospodarczą,
    - dokumentacji patentowej i praw autorskich,
    - testamentów, aktów darowizn, umów powierniczych itp.,
    - działalność notariuszy, komorników, rzeczników patentowych, radców prawnych,
    rzeczoznawców,
    sędziów polubownych.

    Podklasa ta nie obejmuje:
    - działalności sądów, sklasyfikowanej w 75.23.Z.