  • 11. Data: 2021-12-02 10:33:02
    Temat: Re: [BBC] Film o rotmistrzu Pileckim
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Dec 2021 22:38:40 +0100, Shrek napisał(a):

    > Kombinuj tak dalej a wyjdzie ci, że sprawcami holokaustu są naziści i
    > polacy, z tym że naziści wyginęli. No i polska zaczęła WW2 przez jakiś
    > głupawy przedpokój.

    Czyli w sumie Sakiewicz odwalił kawał dobrej roboty:
    https://natemat.pl/377055,adam-borowski-zastapil-hit
    lerowcy-niemcami-okleil-tablice-pamiatkowe

    Tak przy okazji.
    To q*stwo dookoła to "polskie" czy "pisowskie"? Pytam, bo nie wiem, czy mam
    się utożsamiać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-12-02 18:40:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.12.2021 o 10:33, Olin pisze:

    > Czyli w sumie Sakiewicz odwalił kawał dobrej roboty:
    > https://natemat.pl/377055,adam-borowski-zastapil-hit
    lerowcy-niemcami-okleil-tablice-pamiatkowe

    Moim prywatnym zdaniem tak.

    > Tak przy okazji.
    > To q*stwo dookoła to "polskie" czy "pisowskie"? Pytam, bo nie wiem, czy mam
    > się utożsamiać.

    NIestety - kurewstwo pisowskie na poziomie państwowym jest polskie i ty
    jako obywatel odpowiadasz za jego skutki.

    --
    Shrek

  • 13. Data: 2021-12-03 12:38:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 2 Dec 2021 18:40:18 +0100, Shrek napisał(a):

    > NIestety - kurewstwo pisowskie na poziomie państwowym jest polskie i ty
    > jako obywatel odpowiadasz za jego skutki.

    Czyli Robert Policmajster słusznie zauważył, że my do tego (qrestwa)
    doprowadziliśmy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 14. Data: 2021-12-03 16:37:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.12.2021 o 12:38, Olin pisze:

    > Czyli Robert Policmajster słusznie zauważył, że my do tego (qrestwa)
    > doprowadziliśmy.

    Poniekąd niestety tak. Ale to bez znaczenia - polska jako państwo
    odpowiada za działania pisich jako ich władz. I jak psiorstwo
    rzeczywiście wywołałoby III wojnę, to będzie odpowiedzialność polski a
    nie pisich. Tak jak za wojnę i obozy odpiwdzialni są niemcy.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-12-06 13:30:50
    Temat: [BBC] Zydzi francuscy, ale obozy nazistowskie