  • 1. Data: 2002-04-12 14:55:21
    Temat: BARDZO BARDZO BARDZO prosze o pomoc!
    Od: "Bigos" <p...@k...net.pl>

    Mam 18 lat...

    Matka mnie zostawila samego (rozwod pare lat temu z ojcem...) w domu rok
    temu... podjelem prace i uczylem sie w wieczorowce...
    (wyszla z domu i tyle... do jakiegos faceta czy cos...)

    teraz wrocila i... wyrzuca mnie z mieszkania... na szczescie po nie za
    bardzo "zgodnych z prawem" zabiegach z mojej strony mam taka ustna umowe:

    Brat kupi ci kawalerke na wspolwlasnosc - dostaniesz jej 50% tak ze bez
    twojej zgody jej nie sprzeda itd...
    przemeldujesz sie do tej kawalerki i bedzie git...

    teraz moja prosba/pytania:

    czy jak bede tam zameldowany (i w spoldzielni itd itd...) to...
    czy brat nie bedac tam zameldowany (wiem ze moze... ) bedzie mogl bez mojej
    zgody kogos w tej mojej kawalerce zamledowac bez mojej zgody na papierze? -
    jesli tak to czy moge to uregulowac jakas umowa (moze ktos podesle
    link/plik - prosze...)
    czy bez mojej wiedzy i wczesniejszej zgody wspolwlasciciel moze np. jakos
    przez kredyty itp zadurzyc ta kawalerke tak zebym mial przez to problemy?
    czy powinienem cos jeszcze na ten temat wiedziec? ;)

    i na co zwrocic uwage u notariusza podczas "umawiania" sie juz na papierze -
    moze ktos z was zaoferowal by jakas pomoc? ktos rzucil by okiem na tresc czy
    jakos tak...

    aha... moje obawy co do przebiegu tego wszystkiego wynikaja z tego iz
    "kochany braciszek" byl sadzony a znecanie sie fizyczne i psychiczne nad
    rodzina... czyli tez mna - wiadomo teraz o co chodzi...

    aha... mieszkanie w ktorym jeszcze mieszkam (to matki...) ma byc sprzedane
    bo zadlurzyla sie za full kasy i jak tego nei zrobi to pojdzie pod mlotek...
    i dlatego chce mnie jak najszybciej z tamtad wywalic...

    prosze o jakies wskazowki!
    bardzo...

    Pzdrawiam,
    Lech / Bigosik

    ps.
    mieszkam w warszawie - jesli ktos chcial by zaoferowac swoja pomoc (ale malo
    kaski mial bym zeby sie teraz odpacic...)