  • 1. Data: 2002-04-12 14:33:56
    Temat: pomocy -kolizja i jej nastepstwa
    Od: "lococanis" <l...@i...pl>

    witam grupe
    na wstepie przepraszam lecz nie mam czasu szukac w archiwach gdyz korzystam
    z inetu dzieki uprzejmosci kolegi

    przyszlo do mnie dzis wezwanie do zaplaty od warty
    sprawa siega lata ubieglego roku- cofajac na parkingu samochodem firmowym
    zahaczylem o pojazd parkujacy i niezauwazajac zdarzenia odjechalem z tamtad
    ktos jednak mnie zauwazyl i zglosil na policje
    zostalem wezwany do zlozenia wyjasnien i stad dowiedzialem sie o zdarzeniu
    wyjasnienia zlozylem- i sprawe skierowano na kolegium :(
    po jakims czasie dostalem orzeczenie sadu o wysokosci kolegium - 160 pln
    zaplacilem to i zapomnielem o tym przykrym incydencie

    dzis przyszlo pismo od ubezpieczyciela samochodu ktory wowczas prowadzilem
    zadajace ode mnie zaplaty kwoty 1600 pln! za koszty jakie poniosl
    ubezpieczyciel w zwiazku z tamtym zdarzeniem
    dodac chcialbym ze cofalem samochodem dostawczym, przerysowalem drzwi
    samochodu osobowego, wiec nie mialem najmniejszego pojecia ze nastapila
    kolizja!
    pismo z warty powoluje sie na rozp. ministar finansow z dn 24.03.2000 r.
    Dz. U. nr 26 z dn.10.04.2000 r. rozdz. 8 par. 33 ust.4
    czytalem ten zapis i wynika ze owszem moze ubzpieczyciel zadac zwroty kwoty
    ale jesli "sprawca zbiegl z miejsca kolizji"
    nidzie nie zbieglem bo nie mialem pojecia o zdarzeniu!

    prosze o pomoc, chce sie odwolac, jakie argumenty oprocz powyzszych uzyc i
    jakie mam szanse???

    z gory dziekuje
    loco canis