eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynienie › Re: Awaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.g
    lorb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highw
    inds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl
    !unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
    POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 13 Nov 2013 12:13:02 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Awaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynienie
    References: <a...@g...com>
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <52835ebe$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: apn-95-41-66-216.dynamic.gprs.plus.pl
    X-Trace: 1384341183 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2153 95.41.66.216:38279
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2078
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:731382
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 13.11.2013 11:37, s...@g...com pisze:
    > Hej
    >
    > Mam pytanie. W sobotę zamawiałem bilety na Black Sabbath poprzez eventim. Płatność
    odbywała się bezpośrednio poprzez Przelew24 (dotpay). Dzisiaj dostałem zwrot
    pieniędzy a biletów nie ma już na rynku (przynajmniej nie w tej cenie, są w w wyższej
    - ja chciałem za 220 a są za 370). Dzwoniłem do eventim i do dotpay - okazało się, że
    winny jest bank BWZWBK, który nie przekazał pieniędzy na czas z powodu ogólnej awarii
    systemu i problemów z przelewami (tak powiedziano mi w dotpay. Czy jest szanasa na
    jakieś zadośćuczynienie np. zakup biletów za 370 (chciałem kupić 2 bilety mam dowód
    na to) i refundacja ze strony BZWBK do kwoty 220 ???
    >

    Spróbuj złożyć reklamację w banku. Może się uda po dobroci. Bo jak bank
    sam z siebie nie zechce, to musiałbyś mieć co najmniej na piśmie od
    Dotpay o tym że BZWBK był przyczyną, a Dotpay może się zasłonić swoim
    regulaminem (nie czytałem ale na 99% jest tam coś o tym że mają np. 48h
    na realizację transakcji)

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1