  • 41. Data: 2010-08-26 20:33:11
    Temat: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 10:00:30 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > mz dobrze ci radzi:) zmien serwis:) najlepiej opisz producentowi procedurę
    > naprawy i kto przyjechal;)

    Być może tak zrobię... :)

    > a czy oby napewno gadales z kims z serwisu fabrycznego czy z sekretarka? bo
    > to roznica:)

    Gadałem z ich pomocą techniczną, siedzą tam dwie bardzo sympatyczne panie
    które znają program i wszelkie możliwe problemy z nim "od podszewki".

    > jesli chodzi o serwis oprogramowania to symplex ma swoich dyplomowanych
    > serwisantow(wskaze ci najblizszego)

    To będzie płatne? Jutro zadzwonię i spytam co i jak dokładnie.

    > sprobuj:
    > menedzer urzadzen, porty com i lpt, com1 (czy jaki tam masz) wlasciwosci
    > ustawienia portu zaawansowane i wylacz tam bufor uart (suwaczki w lewo)

    Spróbuję. Dzięki za dobre rady dla Ciebie i MZ :)

    --
    best regards,
    scream

  • 42. Data: 2010-08-27 05:39:36
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Gadałem z ich pomocą techniczną, siedzą tam dwie bardzo sympatyczne panie
    > które znają program i wszelkie możliwe problemy z nim "od podszewki".

    nie ujmując nic a nic paniom, to w serwisie producenta urzadzen fiskalnych
    siedza 2 panie?
    znaczy ze nie dobiles sie do serwisu tylko wlasnie do pomocy technicznej.

    > To będzie płatne? Jutro zadzwonię i spytam co i jak dokładnie.

    naturalnie
    to normalna usluga za ktora sie placi serwisantowi. serwisanci oprogramoani
    poszczegolnych producentow to takie firmy jak ja mz czy darek. nie ma to
    zwiazku z gwarancja w zadnym wypadku

    > Spróbuję. Dzięki za dobre rady dla Ciebie i MZ :)

    daj znac czy pomoglo bo az sam sie zaciekawilem:) znam tylko jedno
    urzadzenie ktoremu musialem wylaczyc bufor bo glupialo ale to z kasami
    fiskalnymi nic wspolnego nie mialo:)

  • 43. Data: 2010-08-27 06:35:33
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Elzab Mini jest prosta i się nada. Jeśli rzeczywiście masz tak
    > niewielkie wymagania, to możesz się zastanowić (patrząc pod kątem ceny,
    > nie jakości) nad kasą Merkury 116F. Kosztuje około 500 zł i to brutto.
    > Tylko nie kupuj tego przez Allegro, tylko poszukaj sobie serwisu w
    > okolicy. Jednak gdybym ja miał wybierać, wziąłbym Mini.

    Dziękuję za informację i pomoc.

    pozdrawiam
    Grzegorz

  • 44. Data: 2010-08-27 19:29:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010, s...@a...pl wrote:

    > Nie zauważyłem, by w KC było wyłączenie urządzeń fiskalnych.

    Ale rzeczywiście jest trudny problem dotyczący czynności podjętych
    w związku z identyfikacją przedmiotu.
    Dajmy na to - samochód.
    Samochód wymieniasz, pytanie co z rejestracją (i jej kosztami).

    pzdr, Gotfryd

  • 45. Data: 2010-08-27 21:06:32
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 27 Aug 2010 07:39:36 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > nie ujmując nic a nic paniom, to w serwisie producenta urzadzen fiskalnych
    > siedza 2 panie?

    Chodzilo mi o pomoc techniczna Sympleksu :)

    > daj znac czy pomoglo bo az sam sie zaciekawilem:) znam tylko jedno
    > urzadzenie ktoremu musialem wylaczyc bufor bo glupialo ale to z kasami
    > fiskalnymi nic wspolnego nie mialo:)

    Nie pomogło, dalej się wiesza.
    Zrobię tak, że uzbieram kasę na nową (jaką?!) a ta będzie potem służyła za
    rezerwę. Póki co jeszcze się przemęczę.

    --
    best regards,
    scream

  • 46. Data: 2010-08-30 06:44:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Nie pomogło, dalej się wiesza.

    a sprawdz ty jeszcze taki trywial jak kabel sygnalowy - szukaj mechanicznych
    uszkodzen. jakiej jest dlugosci? dlugi kabelek zadzialac ci moze jak cewka,
    jesli masz w poblizu silne zrodlo zaklocen.

    zmien tez predkosc transmisji w drukarce i komputerze na 9600 i zobacz co
    sie bedzie dizalo.

    > Zrobię tak, że uzbieram kasę na nową (jaką?!) a ta będzie potem służyła za
    > rezerwę. Póki co jeszcze się przemęczę.

    no to elzab omega. zdecydowanie. stara sprawdzona i dobra konstrukcja
    poza tym znam jedna firme ktora uzywa oprogramoiwania symplexu i wlasnie ze
    sprzetem elzabu i dziala.
    uzywaja jakiejs starej dosowej

    obecnie ma promocje w elzabie 1990,- netto

    jesli jestes z mazowieckiego to się reklamuje:)
    michal(małpka)sircomp.pl